بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

به‌جای دولت شخصی بهتر است یک دولت حزبی مستقر شود

از سوی حزب موتلفه اسلامی فارغ از اینکه کاندیدای مورد نظر حزبی و یا غیرحزبی باشد در صورتی که نامزد معرفی شده، برای اداره گام دوم انقلاب مناسب تشخیص داده شود مورد حمایت موتلفه قرار می‌گیرد. همچنین به جای دولت شخصی بهتر است یک دولت حزبی مستقر شود.

به‌جای دولت شخصی بهتر است یک دولت حزبی مستقر شود
کد خبر: 433047
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۵:۲۵:۵۲

اعتمادآنلاین| دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: خارجی‌ها تمایل ندارند تا روابط خوب ایران با سایر کشور‌ها را ببینند و سعی می‌کنند نشان دهند که ایران از ارتباط با سایر کشور‌ها محروم است.


اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برنامه حزب موتلفه برای انتخابات 1400 گفت: ما به دنبال استقرار یک دولت حزبی موتلفه اسلامی با نامزد اصلح و ارجح از بین همه نامزد‌هایی که مطرح می‌شوند، هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد که بار دیگر مصطفی میرسلیم، کاندیدای حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شود، تصریح کرد: باید صبر کنیم و ببینیم که کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری 1400 مشخص شوند.

وی اضافه کرد: از سوی حزب موتلفه اسلامی فارغ از اینکه کاندیدای مورد نظر حزبی و یا غیرحزبی باشد در صورتی که نامزد معرفی شده، برای اداره گام دوم انقلاب مناسب تشخیص داده شود مورد حمایت موتلفه قرار می‌گیرد. همچنین به جای دولت شخصی بهتر است یک دولت حزبی مستقر شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است حزب موتلفه از یک کاندیدای جوان حمایت کند، گفت: حزب موتلفه؛ هم می‌تواند گزینه جوان انتخاب کند و هم یک گزینه جوان 80 ساله!

بادامچیان با اشاره به سفر نماینده حزب موتلفه به کره شمالی گفت: ما با احزاب و دولت‌های همه کشورهای اسلامی و غیراسلامی جهان در ارتباط هستیم. همچنین در چهارچوب دبیرخانه احزاب اسلامی نیز فعالیت‌های بین‌المللی خود را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه برای مثال حزب موتلفه اسلامی با حزب‌الله و دولت لبنان هم در ارتباط است خاطرنشان کرد: حزب موتلفه چه در کره شمالی و چین و چه در سایر نقاط جهان با احزاب ارتباط خوبی دارد. ضمن اینکه روابط بین‌الملل حزب موتلفه در چهار چوب سیاست‌های نظام و هماهنگ با وزارت امور خارجه است.

بادامچیان در پایان با اشاره به علت بروز حواشی پیرامون روابط حزب موتلفه اسلامی با دولت کره شمالی گفت: خارجی‌ها تمایل ندارند تا روابط خوب ایران با سایر کشور‌ها را ببینند و سعی می‌کنند نشان دهند که ایران از ارتباط با سایر کشور‌ها محروم است. دشمن به دنبال قطع ارتباط ما با سایر کشورهاست.

منبع: مدآرا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها