مروری بر آثار پوران درخشنده در جشنواره «داکا»

نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «داکا» به مرور و بررسی آثار پوران درخشنده کارگردان ایرانی می‌پردازد.

مروری بر آثار پوران درخشنده در جشنواره «داکا»
کد خبر: 433861
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۹ ۱۶:۱۱:۵۹

اعتمادآنلاین| در این برنامه که با حضور این کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده ایرانی همراه خواهد بود، تعدادی از فیلم‌های این سینماگر از جمله «زیر سقف دودی»، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «کودکان ابدی» و«رؤیای خیس» به نمایش درمی‌آید و بعد از نمایش این آثار سینمایی جلسات پرسش و پاسخ نیز در برنامه این رویداد سینمایی گنجانده شده است.

پوران درخشنده در روزهای حضور در نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «داکا»، مستر کلاس و ورک‌شاپ تخصصی سینمایی نیز برگزار می‌کند.

مسئولان برگزارکننده این رویداد سینمایی در حال ایجاد مقدمات لازم برای نخستین دوره ترکیبی این جشنواره شامل نمایش‌های مجازی و حضوری آثار شرکت کننده در جشنواره هستند.

نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «داکا» به همت انجمن «فیلم رنگین کمان» و با نمایش 200 فیلم از کارگردانان 60 کشور جهان در بخش‌های


مختلف رقابتی و غیررقابتی از جمله بخش رقابتی فیلم‌های آسیایی، بخش سینمای جهان، بخش مرور آثار، پانورامای بنگلادش، فیلم‌های


کودکان، بخش فیلمسازان زن، فیلم‌های کوتاه و مستقل و همچنین بخش فیلم‌های معنوی برگزار خواهد شد.

این رویداد سینمایی 27 دی تا 5 بهمن ماه (16 تا 24 ژانویه سال 2021) به صورت فیزیکی و آنلاین در مراکز سینمایی «آلینس فرانسس، ستار سینه‌پلاس، آکادمی شیلپاکالا، کتابخانه عمومی و نیز سالن اجتماعات موزه ملی هنر داکا در کشور بنگلادش برپا خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها