دو عضو حزب کارگزاران با شیخ مهدی کروبی دیدار کردند + عکس

دو نفر از اعضای حزب کارگزاران سازندگی هم با شیخ مهدی کروبی، دبیرکل محصور حزب اعتمادملی دیدار و گفت‌گو کردند.

دو عضو حزب کارگزاران با شیخ مهدی کروبی دیدار کردند + عکس
کد خبر: 434053
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۱ ۰۵:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامحسین کرباسچی (دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران) و محمد قوچانی (سردبیر روزنامه اعتمادملی) پس از 10 سال موفق شدند با شیخ مهدی کروبی دیدار و گفتگو کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، این دو نفر از مدتها قبل در فهرست افرادی قرار داشتند که درخواست دیدار با رئیس اسبق مجلس را داشتند و کروبی هم برای دیدار با آنها ابراز تمایل کرده بود.

براساس اخبار منتشر شده این دیدار شش ساعته عصر یکشنبه 30 شهریور 1399 در منزل کروبی انجام شد و در آن خاطرات و روایت‌هایی از گذشته و حال کشور و به خصوص آینده جبهه اصلاحات بیان شد. آسیب‌شناسی مناسبات حاکمیت و اصلاحات از مباحث اصلی این دیدار بود. دغدغه اصلی کروبی آینده کشور و جبهه اصلاحات و به خصوص اوضاع اجتماعی و اقتصادی مردم بود.

مهدی کروبی - دیدار کرباسچی و قوچانی

کروبی البته مانند همیشه روایت‌هایی تاریخی از علت به وجود آمدن وضعیت فعلی کشور و تهدیدات و مشکلات داخلی بیان کرد که تفصیل آن در آینده خواهد آمد.

ناظران با توجه به روند طی شده در دیدارها با شیخ مهدی کروبی -که اکنون از دایره روحانیون و نزدیکان به دیگر سیاسیون رسیده است- معتقدند، می‌شود در انتظار اخبار بهتری بود.

همچنین در تصاویر اندک منتشر شده از این دیدار علاوه بر کرباسچی و قوچانی حضور قدرت‌الله علیخانی از دیگر چهره‌های اصلاح‌طلب هم به چشم می‌خورد.

گفتنی است که چندی پیش هم اخباری از دیدار کروبی با برخی اعضای مجمع روحانیون مبارز منتشر شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها