«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | رهبر مافیا انگشت زندانبان را بلعید

«جوزفه فانارا» که در حال گذراندن حبس ابد در زندان «ربیبیا»ی رم است با نیروهای امنیتی زندان که برای بازرسی سلولش آمده بودند درگیر شد و بعد از گاز گرفتن دست یکی از زندانبانان انگشت او را قطع کرد و بلعید.

دور دنیا | رهبر مافیا انگشت زندانبان را بلعید
کد خبر: 434081
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۲ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رهبر یکی از باندهای مافیای ایتالیا با هفت زندانبان درگیر شد و انگشت یکی از آنها را گاز گرفت و بلعید.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه ایتالیایی «Il Messaggero» خبر داد، «جوزفه فانارا» که در حال گذراندن حبس ابد در زندان «ربیبیا»ی رم است با نیروهای امنیتی زندان که برای بازرسی سلولش آمده بودند درگیر شد و بعد از گاز گرفتن دست یکی از زندانبانان انگشت او را قطع کرد و بلعید.

این رهبر 60ساله گروه «کوزا نوسترا» یکی از خطرناک‌ترین باندهای مافیای سیسیلی 9 سال است تحت شدیدترین تدابیری که برای اعضای مافیا به تصویب رسیده در این زندان به سر می‌برد.

بر اساس قانون «41 مکرر» مجازات‌های ایتالیا رهبران مافیا تحت شدیدترین تدابیر نگهداری زندانی می‌شوند تا نتوانند با زیرمجموعه خود از پشت میله‌های زندان ارتباط برقرار کنند.

این روزنامه ایتالیایی در شرح ماجرا نوشت: در جریان مشاجره فانارا دست راست یکی از زندانبانان را گاز گرفت که منجر به گم شدن انگشت کوچک دست مامور شد، بنابراین دادستان کل رم به این نتیجه رسید که زندانی انگشت زندانبان را بلعیده است.

بعد از آن 6 مامور دیگر به رهبر مافیا حمله‌ور شدند، اما او با استفاده از دسته جارو با آنها درگیر شد. او در جریان درگیری فریاد می‌زد، همه شما را مثل خوک می‌کشم.

گفتنی است اوایل سال جاری میلادی ایتالیا تصمیم گرفت شماری از رهبران سالخورده مافیا را آزاد کند، اما این تصمیم با اعتراض بسیاری از فعالان مبارزه با گروه‌های مافیایی و حمل مواد مخدر در این کشور مواجه شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها