سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه:

ماهیت انتقام فروپاشی نظام آمریکا خواهد بود

معاون سیاسی سپاه، در مورد پیام توئیتری تهدیدآمیز پوشالی ترامپ مبنی بر حمله به مواضع جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکایی‌‌ها باید بدانند که ماهیت این انتقام سخت چیزی جزء فروپاشی نظام سلطه و ظالم حاکم بر آمریکا و دیگر مستکبرین همراه و همسوی او نخواهد بود.

ماهیت انتقام فروپاشی نظام آمریکا خواهد بود
کد خبر: 434184
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۱ ۱۲:۲۰:۴۱

اعتمادآنلاین| شعارهای مرگ بر آمریکا امروز از دُرون آمریکا به گوش می‌رسد. کاخ نشینان آمریکا و کسانی که رهبری نظام سرمایه‌داری در آمریکا را برعهده دارند، این واقعیت را ببینند قبل از آن که خسارت‌های سنگینی بر آنها وارد شود.


سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه، در مورد پیام توئیتری تهدیدآمیز پوشالی ترامپ مبنی بر حمله به مواضع جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در روزهای اخیر، شاهد نوعی رجزخوانی و به تعبیری گزافه‌گویی‌هایی از سوی رییس‌جمهور آمریکا، ترامپ مبنی بر آمادگی نظامی ارتش آمریکا و تهدید ملت ایران هستیم. به هرحال آمریکایی‌ها یاد گرفته‌اند در برابر دشمنان خودشان بلوف و رجزخوانی کنند. شاید از این رهگذر بتوانند ملت و نظام سیاسی مقابل خودشان را مرعوب و وادار به عقب‌نشینی کنند.

وی افزود: در شرایط کنونی تهدیدات آمریکایی‌ها به گونه‌‌ای است که به مرور زمان غیرمعتبر می‌شود. همه جهانیان واقف هستند که امکانات و توانایی‌های آمریکا با تهدیداتشان فاصله‌ای از زمین تا آسمان دارد.

اما در مقابل، ملتی که آمریکایی‌ها تهدید می‌کند یک ملت بزرگ، پرافتخار، مقتدر و توانمند می باشد. از این رو در 41 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور قابلیت‌های خودش را به اثبات رسانده و در منظر دید و نمایش قدرت‌های جهانیان گذاشته است.


فلذا امروز تمام کارشناسان و صاحب‌نظران جهان به عینه مشاهده می‌کنند که از یک طرف تهدیدات ملت ایران در مقابل تهدیدات آمریکایی‌ها معتبر است و از پشتوانه محکمی برخوردار می باشد.

آنچه که ملت ایران، رهبر عزیز و فرزانه و همچنین فرماندهان و مسئولان عالیرتبه نظامی بیان می‌دارند از یک استحکامی برخوردار است و قابلیت پیاده سازی دارد. اما از آن طرف، آمریکایی‌ها در دوره 41 ساله انقلاب اسلامی کارنامه‌ای پر از شکست برای خودشان به ثبت رسانده‌اند.

سردارجوانی ضمن تبیین واقعیت صحنه تاکید کرد: بهتر است آمریکایی‌ها زبان تهدید را در مقابل ملت ایران کنار بگذارند؛ واقعیت‌ها را آن‌گونه که هست ببینند و بیش از این خودشان را بی آبرو نکنند.


در طی ماه‌های گذشته شاهد بودیم که ملت ایران به حق ضربه‌هایی بر آمریکایی‌‌ها وارد کردند اما در مقابل آمریکایی‌ها این فرصت و مجال را داشتند که پاسخ بدهند ولی ناتوان و عاجز از پاسخگویی بودند.


دلیلش را خودشان بهتر از هر کس دیگری می دانند. آنها به تجربه دریافته‌اند که هرگونه خطای محاسباتی از سوی آنها پیامدهای سخت و ناگواری را برایشان به همراه خواهد داشت.

معاون سیاسی سپاه با توجه به مواضع اخیر فرمانده کل سپاه درخصوص ارسال پیام جدی به سران کاخ سفید درباره تهدیدات و کری‌خوانی‌های احمقانه ترامپ گفت: همان‌طور که فرمانده محترم کل سپاه پیام جدی داد؛ مقامات کاخ سفید بدانند جمهوری اسلامی در انتقام سخت از آنها به خاطر شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی جدی و قاطع است و ملت ایران از جلادان و ستمگران کاخ سفید انتقام سختی خواهد گرفت.


کسانی که ناجوانمردانه سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با تروریسم را به اتهامی واهی از طرف مقامات آمریکایی تروریست به شهادت رساندند، امروز در منظر قضاوت جهانیان محکوم هستند؛ چرا که افکار عمومی شهادت می‌دهند که در سال‌های گذشته، حاج قاسم سلیمانی در خط مقدم مبارزه با تروریسم در منطقه قرار داشته و با دست گرفتن جانش خطر تروریسم داعش را از سر بشریت برطرف کرد و امنیت را به کشورهای سوریه، عراق و منطقه بازگرداند.


فلذا خیلی ناجوانمردانه است که آمریکایی‌های دروغگو به خدعه عملیات روانی و نیرنگ رسانه‌ای سردار سلیمانی را به تروریسم متهم کردند و ناجوانمردانه به شهادت رساندند. افکار عمومی این حق انتقام سخت را برای ملت ایران محفوظ می‌داند.

سردارجوانی با تبیین کیفیت این انتقام ادامه داد: آمریکایی‌‌ها باید بدانند که ماهیت این انتقام سخت چیزی جزء فروپاشی نظام سلطه و ظالم حاکم بر آمریکا و دیگر مستکبرین همراه و همسوی او نخواهد بود.

سردار جوانی در فرازی دیگر از سخنان خود به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: با چهل ساله شدن دفاع مقدس، قدر و ارزش این دوران مشعشع و زرین آنگاه بیش از پیش با نمایش ظرفیت‌های رو به رشد ملت ایران آشکار می‌شود و به مثابه برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار ملت مقاوم ایران اسلامی می‌درخشد که بدانیم ایران تنها کشور امن و مستقل در منطقه‌ای پر خطر است.

بازخوانی فرهنگ دفاع مقدس امروز واجد درس‌ها و عبرت‌هایی است که ما به این ارزش‌ها پی ببریم. زمانی که ملت ایران دست خالی جلوی دشمن ایستاد و از پس تحریم‌های ظالمانه آمریکایی با اقتدار بیرون آمد، محدودیت‌هایش بیشتر از امروز بود.


در دوران دفاع مقدس ایران عزیز به تنهایی در برابر دنیا در یک جنگ نابرابر به معنای واقعی در مقابل جهان کفر و سلطه ایستادگی کرد.


زمانی که صدام به ملت ایران یورش آورد و بخش‌هایی از سرزمین ما را اشغال کرد همگان دیدند که صدام به نمایندگی از تمامی ظالمان، ستمگران، زورگویان و قدرت‌های شیطانی شرق و غرب این تجاوز را آغاز کرد و اطمینان خاطر داشت که با استراتژی جنگ برق آسایش به سرعت به پیروزی می‌‌رسد اما این توهمی بیش نبود و دیدیم که این جنگ تبدیل شد به یک دفاع مقدس به درازای هشت سال و در نهایت پیروزی مطلق ملت ایران را رقم زد؛ چرا که دشمنان ما به هیچ کدام از اهداف خودشان در این جنگ نرسیدند.

سردارجوانی در ادامه اظهار داشت: به تعبیری می‌توان گفت که ملت ما در شرایطی که ناتوان بود و در ظاهر چیزی در دست نداشت مقتدرانه ایستادگی و مقاومت کرد با تمامی این قدرت‌ها جنگید.


به نوعی می توان گفت که آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، اروپایی‌ها و دولت‌های ارتجاع عرب هشت سال با ما جنگیدند اما ملت ما در برابر تمامی آنها ایستادگی کرد.

سردارجوانی در ادامه با مقایسه توانمندی امروز ایران با دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز ظرفیت ملت ما متفاوت از دوران هشت ساله دفاع مقدس است.


امروز ملتی هستیم توانمندتر و با تجربه تر از گذشته، ملتی که جوانان برومندی دارد، مبتنی بر تجارب و آورده‌های دفاع مقدس در زمین، دریا و هوا آمادگی دارند که اگر دشمن دچار خطای محاسباتی شود پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به او بدهد.

سردار جوانی در پایان تصریح کرد: اگر حاکمان آمریکا اندکی عقل داشته باشند و خِرد حکومتی داشته باشند اولا از این حرف‌ها نخواهند زد چون جز بی‌آبرویی برای آنها چیز دیگری را در پی نخواهد داشت. دوم اینکه باید بپذیرند دوران ابرقدرتی آنها به پایان آمده و بهتر است به جای رجز خوانی و کری خوانی برای دیگر ملت‌ها به فکر سامان‌دهی امور رفاهی و امنیتی و رفع تبعیض از ملت خودشان باشند؛ چراکه ملت آمریکا از فرط بی‌عدالتی ساختاری و ستم پلیس این کشور به ستوه آمده است.

شعارهای مرگ بر آمریکا امروز از دُرون آمریکا به گوش می‌رسد. اینکه مردم معترض پرچم آمریکا به آتش کشیدند صحنه‌هایی است که مرتب در ایالت‌های مختلف آمریکا مشاهده می شود و این اعتراضات نشان می‌دهد که همان‌گونه در طی دهه‌های گذشته ملت‌های مظلوم و تحت ستم در مقابل آمریکا قیام کرده و به صحنه آمده‌اند و ایستادگی کرده‌اند امروز خود ملت آمریکاست که قیام کردند و در برابر نظام سرمایه‌داری و نظام کاپیتالیسم قیام کرده است.


از این رو، بهتر است کاخ‌نشینان آمریکا و کسانی که رهبری نظام سرمایه‌داری در آمریکا را برعهده دارند، این واقعیت را ببینند قبل از آن که خسارت‌های سنگینی بر آنها وارد شود و ضربات محکمی از دُرون و بیرون آمریکا بر پیکر در حال احتضار آنها وارد شود.


حاکمان آمریکا باید تغییر رویه دهند و تسلیم واقعیت‌ها شوند و واقعیت صحنه تحولات جهان این است که آمریکا در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

منبع: بصیرت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها