کد خبر: 434269
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۱ ۱۷:۵۴:۳۶
| |

رهبر انصارالله نظام سعودی را گاو شیرده آمریکا‌ خواند

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: از ملت‌ها و ملت منطقه می‌خواهیم از توطئه‌ها و افشا شدن‌ها که پنهان بودند، نهرساند. نظام سعودی گاو شیردهی است که آمریکایی‌ها سعی می‌کنند هزینه‌ای را بر آن متقبل کنند تا بتوانند بر یمن مسلط شوند.

رهبر انصارالله نظام سعودی را گاو شیرده آمریکا‌ خواند
کد خبر: 434269
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۱ ۱۷:۵۴:۳۶

اعتمادآنلاین| رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: نظام سعودی گاو شیردهی است که آمریکایی‌ها سعی می‌کنند هزینه‌ای را بر آن تحمیل کنند تا بتوانند در یمن مسلط شوند.

عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: مراسم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا برای اعلام عادی‌سازی با اسرائیل و گام‌های عربستان در این مسیر واقعیت را برای ملت‌های منطقه برملا کرد.

این رهبر مقاومت یمن تاکید کرد: تحویل داد قدس و حقوق ملت فلسطین اسمش صلح نیست. صلح واقعی نتیجه بازدارندگی و بیانگر کرنش نیست.

الحوثی اظهار کرد: ما خواهان صلح واقعی یعنی صلح آزادگان، شجاعان و آزادی از سیطره آمریکا. وظیفه ما به عنوان امت اسلام مقابله با آمریکا و اسرائیل همانطور که این وضعیت شامل حال محور مقاومت است.

رهبر انصارالله با بیان این‌که امضاکننده‌گان توافقات عادی‌سازی خصومت مفرطی علیه ملت‌های امت دارند و در برابر آمریکا و اسرائیل ذلیل هستند، افزود: عادی کنندگان روابط با اسرائیل تلاش می‌کنند خود را متعهد به حقوق‌شان در منطقه به عنوان مخالفان صلح نشان دهند.

وی ادامه داد، کسانی که خودشان را پرچمدار اسلام و ماهیت عربی نشان می‌دادند ارتباط صریح‌شان با اسرائیل و آمریکا برملا شده است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه عربستان و امارات و دنباله‌روشان در منطقه انجام می‌دهند خدمت به آمریکا و اسرائیل است. از ملت‌ها و ملت منطقه می‌خواهیم از توطئه‌ها و افشا شدن‌ها که پنهان بودند، نهرساند. نظام سعودی گاو شیردهی است که آمریکایی‌ها سعی می‌کنند هزینه‌ای را بر آن متقبل کنند تا بتوانند بر یمن مسلط شوند. خصومت و تجاوز هدفش اشغال یمن است و برخی از این واقعیت بعد از گام عربستان به سمت تسلط بر المهره برملا شد. الحوثی اظهار کرد: برخی ازجمله حزب الاصلاح ملت یمن را تکفیر می‌کنند آنها بیش از ملت یمن با دیگران در ارتباط هستند. ما ملت یمن جزئی از این امت هستیم و مسائل آنها برای ما مهم است.

او اضافه کرد: آمریکایی‌ها و دارو دسته‌اش زیاد از آزادی و استقلال ملت یمن حرف می‌زنند امروز اهمیت دستاوردی که در انقلاب 21 سپتامبر محقق شد، درک می‌کنیم. تجاوز خارجی با هدف تسلط بر یمن و مصادره آزادی و استقلال آن است. هماهنگی محرمانه‌ای بین قدرت یمن قبل از انقلاب 21 سپتامبر با اسرائیلی‌ها به عنوان مقدمه عادی‌سازی وجود داشت.

او خاطرنشان کرد: ائتلاف سعودی همان طرفی است که علیه بانک مرکزی یمن توطئه می‌کند و جنگی علیه ارز ملی برای کاهش نرخ آن مقابل دلار به راه انداخت.

الحوثی افزود: وضعیت سخت معیشتی امروز یمن نتیجه محاصره خفقان‌آور و تجاوز ائتلاف است. آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند ملت یمن را تحت عناوین مختلف با اختلاف و تفرقه روبه‌رو کنند. آمریکایی‌ها به دنبال مصادره کل مولفه‌های قدرت ملت یمن و تغذیه آن با کل عوامل اختلافات داخلی هستند.

او اظهار کرد: ملت یمن هرگز مصادره آزادی و استقلالش را نمی‌پذیرند. آمریکایی‌ها چشم‌شان را روی یمن دوخته‌اند چون موقعیت استراتژیک و منابع ملی دارد. آمریکایی‌ها دریافته‌اند آزادی ملت یمن به معنای نقش مهم آن در امت اسلام است. مداخله آمریکا بعد از حوادث 11 سپتامبر در یمن زیاد شده است.

رهبر انصارالله یمن گفت: روند آمریکا در یمن روند توسعه‌طلبانه است و آن تلاش می‌کند جزئی از ائتلاف متجاوز باشد زیرا هزینه‌اش را متقبل می‌شود.

سید عبدالملک الحوثی خطاب به ائتلاف سعودی گفت، ما برای 2000 روز پایداری کردیم و آماده‌ایم برای بیش از 2000 روز دیگر تا زمان قطع شدن نفس‌های متجاوزان پایداری و ایستادگی کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها