هنرمندان ایرانی در سومین نمایشگاه بین‌المللی «رنگ صلح» درخشیدند

سومین نمایشگاه بین المللی«رنگ صلح» همزمان با روز جهانی صلح به مدت 6 روز درگالری لونای استانبول با نمایش 70 اثر از هنرمندان ایرانی و خارجی با موضوع «هنر، صلح و زن» برپا شد.

هنرمندان ایرانی در سومین نمایشگاه بین‌المللی «رنگ صلح» درخشیدند
کد خبر: 434374
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ ۱۱:۰۷:۰۲

اعتمادآنلاین| سومین نمایشگاه بین المللی «رنگ صلح» به مناسبت روز جهانی صلح به همت گالری استاد احدی و همراهی گالری لونا و به دبیری بهناز پورنگ در شهر استانبول ترکیه برپا شده است.

بهناز پورنگ دبیر سومین نمایشگاه بین المللی رنگ صلح درباره محدودیت‌های برگزاری این نمایشگاه گفت: ما برای برگزاری نمایشگاه بین المللی رنگ صلح با توجه به شرایط کنونی جهان در پی شیوع کووید 19 با مشکلات فروانی روبرو شدیم، اما خوشبختانه بسیار مورد استقبال و توجه هنرمندان ایرانی و سایر کشورها قرار گرفته است. در سومین نمایشگاه بین المللی «رنگ صلح» 70 اثر از 22 هنرمند خارجی و 22 هنرمند ایرانی با موضوع (هنر، صلح و زن) به نمایش درآمده است.

وی افزود: سومین نمایشگاه بین المللی «رنگ صلح» بسیار مورد توجه هنرمندان مرد نیز واقع شد و مورد استقبال قرار گرفت و بهناز پورنگ یک بخش جانبی را برای حضور آثار اساتید مرد در نظر گرفت که در این بخش اثری از امیر احدی به نمایش درآمد.

پورنگ همچنین درباره استقبال از نمایشگاه رنگ صلح از سوی هنرمندان خارجی گفت: هنرمندان خارجی شرکت کننده نیز با حساسیت به موضوع صلح در کنار هنرمندان ایرانی آثار خود را با مفهوم صلح ودوستی، زن وهنر در این نمایشگاه ارائه دادند و یکی از دلایل استقبال و مشارکت و همراهی آنها در این نمایشگاه اجرا و تدوین و برنامه ریزی این نمایشگاه توسط یک بانوی هنرمند ایرانی بود.

بر این اساس، در سومین نمایشگاه بین المللی «رنگ صلح» آثاری از سارا آصف، لیلا امینی، سهراب احمدی، الناز بورنگ، سمیرا بیرالوند، فاطمه بدری، لیلا بخشایش، نجمه حصاری، کیانا حسن زاده، شراره سالاری، مونا خسرو شاهی، مریم راغ، سمانه صلح جو، پریسا طاهری، ثمینه عامل سیاح، پوران غفاری، متین فکری فلاح، زهرا مقصدی، ثمر محمودی، افسانه نیکدل و اساتید امیر احدی و بهناز پورنگ از ایران به نمایش درآمده است.‌

به هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی رنگ صلح گواهی رسمی از طرف گالری استاد احدی و گالری لونا اهدا می‌شود. این نمایشگاه از 19 تا 25 سپتامبر در استانبول ترکیه برپاست.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها