شریعتمداری در حاشیه جلسه دولت خبر داد:

آغاز متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد کشور

وزیر کار و تعاون گفت: امروز در توافقی با سازمان برنامه و بودجه برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد 10 هزار میلیارد تومان اختصاص یافت تا در اولین فرصت ممکن این کار را عملی کنیم.

آغاز متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد کشور
کد خبر: 434645
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۲ ۱۲:۱۸:۰۲

اعتمادآنلاین| محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که وضعیت شرکت‌های تحت پوشش وزارت کار برای بازگشایی سهام آنها در بورس چگونه است، اظهار کرد:یکی از مهمترین اقدامات دولت در این دوره ارائه سهام شرکت شستا در بورس بود و نشانگر این است که تصمیم فعلی به سود همه سهامداران آن خواهد بود.

وی افزود: مجموعه سود پایان بیش از 19 هزار میلیارد تومان است و سود همه سهامداران خرد بالاتر از 179 درصد است که تقسیم می‌شود. ما از طریق انتشار اوراق تبعی شرایطی فراهم کنند که در هولدینگ‌های زیرمجموعه سهامداران خرد بتوانند با استفاده از آن نوعی تضمین برای سودآوری در اختیارشان باشد.

شریعتمداری تاکید کرد: در ادامه فعالیت‌های دولت برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، آخرین بخش باقیمانده در حوزه صندق دولتی، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد کشور بود که دو مشکل داشتند؛ یکیمعوقات ماه‌های قبل که بیش از چهار هزار میلیارد منابع برای آن فراهم شد و امروز نیز با توافقی که با سازمان برنامه و بودجه به عمل آمد برای امر متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان فولاد 10 هزار میلیارد تومان اختصاصیافت تا در اولین فرصت ممکن این مورد را هم برطرف کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها