کد خبر: 434900
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۳ ۱۵:۰۲:۰۶
| |

ائتلاف فتح حمله به نمایندگی های دیپلماتیک در عراق را محکوم کرد

ائتلاف فتح عراق حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک در کشور و تهدیدهای اخیر علیه آن‌ها را محکوم کرد.

ائتلاف فتح حمله به نمایندگی های دیپلماتیک در عراق را محکوم کرد
کد خبر: 434900
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۳ ۱۵:۰۲:۰۶

اعتمادآنلاین| ائتلاف فتح عراق امروز -پنج‌شنبه- با انتشار بیانیهای حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک در کشور و تهدیدهای اخیر علیه آن‌ها را محکوم کرد.

ائتلاف فتح در این بیانیه به پایبندی به وظیفه اصلی این دولت که برقراری امنیت و بازگرداندن هیمنه کشور و ایجاد فضاهای مناسب برای برگزاری انتخابات زود هنگام و سالم و آزاد است، دعوت کرد.

ان ائتلاف به ریاست هادی العامری تاکید کرد: «گزینه‌ای غیر از ساخت کشوری عادل و توانا برای بسط امنیت و فراهم کردن زندگی آزاد و سعادتمند برای مردم عراق پیش رو نداریم.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «قوه قضائیه و دستگاه‌های امنیتی باید محکم و با قدرت ایستادگی کرده و به زنجیره آدم‌ربایی‌ها، ترورها و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم که دستانی گناهکار برای ایجاد هرج و مرج پشت آن‌ها وجود دارد، پایان دهند. همه نیز باید برای از بین بردن این اقدامات جنایتکارانه با مقامات ذی صلاح همکاری کنند.»

ائتلاف فتح عراق مخالفت و محکومت خود را علیه هرگونه احملات به نهاهای رسمی و نمایندگی‌های دیپلماتیک اعلام و تاکید کرد که این اقدامات باعث تضعیف کشور و ضربه زدن به اعتبار آن می شود که این موضوعی غیر‌قابل‌قبول بوده و نتایج خطرناکی را به دنبال دارد.

در این بیانیه تاکید شده است: «الحشد الشعبی همپای نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی مدافع عراق، اتحاد و حاکمیت آن است، بنابراین ما از فرزندان خود در الحشد می‌خواهیم که مانند قبل الگوی والای پایبندی به قانون باشند.»

ائتلاف فتح عراق در پایان خواستار دقت و عدم اتهام‌افکنی بیهوده علیه یکدیگر شد، زیرا تروریسم و عناصر رژیم بعث و دشمنان عراق همواره برای تفرقه‌افکنی تلاش کرده‌اند و وظیفه ما حفظ منافع عراق و مردم کشور است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها