پرویز پرستویی آخرین راوی «علمدار» شد

پرویز پرستویی تهیه کننده موسیقی- نمایش «علمدار» روایتگر اجرای شب پایانی این اثر خواهد شد.

پرویز پرستویی آخرین راوی «علمدار» شد
کد خبر: 435038
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۴ ۱۴:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| پرویز پرستویی علاوه بر تهیه کنندگی موسیقی- نمایش «علمدار» سه شنبه 6 مهر ماه روایتگر افتخاری آخرین شب اجرای این اثر در سوگ و رثای سردار آب و ادب حضرت عباس (ع) است.

«علمدار» به کارگردانی حسین پارسایی، آهنگسازی پوریا خادم با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و گروه آوازی به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی پوریا اخواص از طریق اپلیکیشن روبیکا به آدرس rubika.ir،Emamaliinstitut از تالار وحدت قابل مشاهده است.

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از نویسنده: محمدرضا کوهستانی، طراح حرکت: علی براتی، طراح نور: مرتضی نجفی، طراحان صدا: سروش محمدی و نوید شیخ، ویدئو آرت: پژمان زهاب با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

موسیقی- نمایش «علمدار» همچنین با حضور و همکاری افتخاری هنرمندانی چون داریوش ارجمند، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان، هادی حجازی فر و با مشارکت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و موسسه خادمین علی ابن ابیطالب(ع) با اهداف خیرخواهانه اول تا ششم مهرماه با تماشاگران محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت آنلاین ساعت 21 در تالار وحدت اجرا می شود و کلیه درآمدهای این برنامه صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه سیستان و بلوچستان خواهد شد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها