کد خبر: 435738
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۷ ۱۵:۳۹:۰۶
| |

پدر امیر حسین مرادی خودکشی کرد

پدر امیرحسین مرادی که فرزندش به عنوان یکی از متهمان بازداشتی پس از آبان 98 به اعدام محکوم شده است، صبح امروز در منزل شخصی‌اش خودکشی کرد.

پدر امیر حسین مرادی خودکشی کرد
کد خبر: 435738
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۷ ۱۵:۳۹:۰۶

اعتمادآنلاین| پدر امیرحسین مرادی که فرزندش به عنوان یکی از متهمان بازداشتی پس از آبان 98 به اعدام محکوم شده است، صبح امروز در منزل شخصی‌اش خودکشی کرد.

طبق گفته مادر امیرحسین مرادی به امتداد، طی این مدت فشار زیادی بر خانواده بوده است. از سویی تماس هایی از خارج از کشور داشتند که اگر در خصوص پرونده پسرتان پیش از این سکوت کنید، او نیز اعدام خواهد شد و از سوئی آنها نگران هر اقدامی بوده‌اند که موجب افزایش احتمال اجرای حکم فرزندشان شود.

همچنین از زمانی که به دستور رییس قوه قضاییه حکم اعدام امیرحسین مرادی متوقف شد، کماکان این خانواده در بلاتکلیفی به سر برده و فشار بسیاری بر روی آنها خصوصا پدر خانواده بوده است.

بنا بر گفته ی مادر امیرحسین مرادی، صبح امروز جنازه پدر در زیر زمین خانه پیدا شده و از صبح نیز نیروهای امنیتی در خانه حضور دارند و چند ساعتی بوده که تعدادی خبرنگار منتسب به صدا و سیما در حیاط خانه حضور داشتند که خواهان گفت و گو بوده و اکنون از خانه خارج شده اند.

وی ادامه داد که فشار وارده بر خانواده امیرحسین مرادی به قدری زیاد بوده که پدر امیرحسین تا لحظه اخر و مرتبا درباره پسرش صبحت میکرده و آرزو داشته یک روز دوباره همگی بر سر یک سفره بنشینند. او بشدت نگران پسر خود بوده و به خاطر شرایط پسرش تحت فشار بوده است.

منبع: امتداد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها