رضایی:

ترور سردار سلیمانی سند تروریسم دولتی آمریکاست

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ترور سردار سلیمانی سند مهمی برای اثبات این است که آمریکایی‌ها تروریسم را در جهان تقویت می‌کنند.

ترور سردار سلیمانی سند تروریسم دولتی آمریکاست
کد خبر: 435755
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۷ ۱۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| رضایی با تاکید بر اینکه دخالت های آمریکا، اوج استبداد و دیکتاتوری بین المللی است گفت: آنها انسانیت را فراموش کرده اند و دست و پا زدن دولت آمریکا مذبوحانه است. بی شک همکاری ایران و چین در شکست ترامپ به عنوان یک حادثه تاریخی ثبت خواهد شد و جهان پیروزی ملت ایران و چین را خواهد دید و این پیروزی ما، الگویی برای ملت های دیگر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات ایران برای مبارزه با تروریست های داعش افزود: اگر مبارزه ایران با داعش نبود، کل منطقه تحت الشعاع تروریست ها قرار می گرفت و جمهوری اسلامی ایران در صف اول مبارزه با داعش ایستاد اما آمریکایی ها برادر عزیزمان قاسم سلیمانی که قهرمان مبارزه با تروریست ها بود را در بغداد ترور کردند. این ترور سند مهمی برای اثبات این است که آمریکایی ها تروریسم را در جهان تقویت می کنند. آنها به دروغ گفتند که سردار سلیمانی به بغداد رفته بوده تا دستور حمله به آمریکایی ها را صادر کند.

استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: یکی از رسانه های آمریکا، هر روز دروغ های آقای ترامپ را شمارش می کند. کنتور این رسانه، دروغ های رئیس جمهور آمریکا را می شمارد. ما باید جبهه مشترک ضد تحریف و ضد جوسازی را در جهان تشکیل بدهیم تا مردم دنیا با حقایق بیشتر آشنا شوند. ما به مردم محوری معقد هستیم و انقلاب و دفاعمان را با اتکا به مردم پیش برده ایم و اعتقاد داریم که مردم باید تکیه گاه اصلی حکومت باشند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها