بسکتبال با ویلچر زنان ایران در کما

سوسن فتحی نایب رییس انجمن بسکتبال با ویلچر زنان ایران گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا که آذر سال گذشته برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو برگزار شد و سهمیه را از دست دادیم، تا به الان به دلیل شیوع بیماری کرونا اردویی برای زنان بسکتبال با ویلچر نداشتیم.

بسکتبال با ویلچر زنان ایران در کما
کد خبر: 436094
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۹ ۱۰:۳۴:۲۹

اعتمادآنلاین| نایب رییس انجمن بسکتبال با ویلچر بانوان گفت: هر چند تمرینات فضای مجازی برای حفظ آمادگی بدنی بازیکنان تا حدودی مناسب است، اما چون نظارت مستقیم بر عملکرد بازیکنان وجود ندارد، دقیقا نمی‌دانیم گزارشاتی که از طریق فضای مجازی ارسال می‌شود واقعی است یا خیر.

سوسن فتحی اظهار کرد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا که آذر سال گذشته برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو برگزار شد و سهمیه را از دست دادیم، تا به الان به دلیل شیوع بیماری کرونا اردویی برای بانوان بسکتبال با ویلچر نداشتیم و از طریق فضای مجازی تمرینات بدنی و مهارتی آن‌ها را پیگیری کردیم تا با افت رکورد مواجه نشوند.

او گفت: هر چند این تمرینات برای حفظ آمادگی بدنی بازیکنان مناسب است، اما چون نظارت مستقیم بر عملکرد بازیکنان وجود ندارد، دقیقا نمی‌دانیم گزارشاتی که از طریق فضای مجازی به مربی ارسال می‌شود، رکورد واقعی بازیکنان است یا خیر؟

فتحی افزود: البته ما به فدراسیون درخواست برگزاری اردو و مسابقات قهرمانی کشور را دادیم که تا به الان هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم، بعید هم می‌دانم با شرایط کنونی به رشته‌های گروهی مجوز برگزاری اردو داده شود.

نایب رییس انجمن بسکتبال با ویلچر بانوان یکی از برنامه‌های این انجمن را آماده‌سازی بازیکنان زیر 23 سال برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی 2021 جوانان در بحرین عنوان کرد و گفت: با توجه به این که سال گذشته جوانگرایی در تیم صورت گرفت، مشکلی برای آماده‌سازی تیم و حضور در بازی‌های پاراآسیایی جوانان نداریم، به شرط این که از نظر مجوز مشکلی برای اعزام تیم به این مسابقات نداشتم باشیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا بانوان بسکتبال با ویلچر مشکلی از نظر تجهیزات ندارند؟ خاطرنشان کرد: در مورد ملی پوشان مشکل ویلچر نداریم اما در مورد بازیکنان شهرستانی چون ویلچر مخصوص به خود ندارند، هر زمان که مسابقه‌ای باشد مجبور هستند از ویلچر آقایان استقاده کنند، البته در حال حاضر چون همه چیز تعطیل است فعلا مشکلی وجود ندارد و تنها مشکل دریافت مجوز برای برگزاری اردو است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها