کد خبر: 436505
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۱ ۱۴:۰۴:۲۳
| |

معاون اجرایی ارتش:

هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه خواهیم کرد

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: ما امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد، آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه خواهیم کرد
کد خبر: 436505
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۱ ۱۴:۰۴:۲۳

اعتمادآنلاین| معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی، گفت: امروز روی پای خودمان ایستاده‌ایم، توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد، آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ محمد محمودی در آیین تجلیل از دست اندرکاران و تلاشگران ارتشی نمایشگاه دستاوردهای ملی دفاع مقدس اظهار داشت: با بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس، از توانمندی خوبی برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه متخصصان ارتش توانایی‌های نظامی آجا را افزایش داده اند و این یک موفقیت بزرگ است، خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش از توانمندی‌های مطلوبی برخوردار هستند و در دوران دفاع مقدس رزمندگان در مقابل زیاده‌خواهی دشمن ایستادند.

معاون اجرایی ارتش با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس سیم خاردار به ما نمی دادند و مهمات ما محدود بود؛ گفت: امروز ما انواع موشک‌ها، هواپیماها، بالگردها، توپخانه و... را خودمان می سازیم.

امیر سرتیپ محمودی خاطرنشان کرد: ما امروز روی پای خودمان ایستادیم و توان رزمی بالایی داریم و اگر تهدیدی رخ دهد، آن را در نطفه خفه خواهیم کرد.

معاون اجرایی ارتش ابعاد مختلف نمایشگاه دستاوردهای ملی دفاع مقدس را تشریح کرد و گفت: امسال نمایشگاه دارای دستاوردهای بسیار خوبی در همه زمینه‌های علمی، فرهنگی و نظامی بود.

وی افزود: یادآوری ایام الله دفاع مقدس ما را از تاریکی‌ها به سوی روشنایی‌ها هدایت می کند و بزرگترین سرمایه ما دفاع مقدس است که موجب تثبیت و اعتلای انقلاب اسلامی شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها