نمایندگان کمیسیون امنیت ملی از مرز ایران و آذربایجان بازدید کردند + تصاویر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هیاتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به منطقه مرزی ایران و آذربایجان اعزام شده و از شهرستان‌های مرزی در پی بروز مناقشات قره‌باغ بازدید کردند.

نمایندگان کمیسیون امنیت ملی از مرز ایران و آذربایجان بازدید کردند + تصاویر
کد خبر: 436926
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۳ ۱۴:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هیاتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به منطقه مرزی ایران و آذربایجان اعزام شده و از شهرستان‌های مرزی در پی بروز مناقشات قره‌باغ بازدید کردند.


ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از اعزام هیاتی از جانب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بازدید از مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان پیرو تحولات و مناقشات بین کشورهای ارمنستان و آذربایجان خبر داد.

بنا بر گفته عمویی، هیات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ریاست شهریار حیدری نایب‌رئیس کمیسیون، ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون و سیدعلی آقازاده دافساری رئیس کمیته دفاع کمیسیون امروز یکشنبه 13 مهرماه به این منطقه اعزام شدند. حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر و خداآفرین نیز در بازدید این هیات را همراهی کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم در توضیح این بازدید گفت: هیات اعزامی مجلس از مناطق مرزی در شهرستان خداآفرین و اصلاندوز در استان اردبیل و آذربایجان شرقی بازدید کردند.

عمویی با اشاره به بازدید نمایندگان از یک منزل آسیب‌دیده و همچین یک زمین کشاورزی مورد هدف در شهرستان خداآفرین، افزود: متاسفانه طی این چند روز چند خمپاره و راکت به مناطق داخل خاک ایران اصابت کرده است.

نمایندگان کمیسیون امنیت ملی

نمایندگان کمیسیون امنیت ملی

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها