دیدار رییس کل دیوان محاسبات کشور با مدیران سرخابی‌ها

رییس کل دیوان محاسبات کشور، میزبان مهدی رسول‌پناه، سرپرست و رئیس هیات‌مدیره باشگاه‌ پرسپولیس و احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال بود تا درباره مسایل و مشکلات این 2 باشگاه تبادل نظر کنند.

دیدار رییس کل دیوان محاسبات کشور با مدیران سرخابی‌ها
کد خبر: 436967
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۳ ۱۷:۳۳:۲۶

اعتمادآنلاین| رییس کل دیوان محاسبات کشور با مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دیدار و تبادل نظر کرد.


مهرداد بذرپاش، رییس کل دیوان محاسبات کشور، میزبان مهدی رسول‌پناه سرپرست و رئیس هیات‌مدیره باشگاه‌ پرسپولیس و احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال بود تا درباره مسایل و مشکلات این 2 باشگاه تبادل نظر کنند.

بذرپاش اعلام کرد: دیوان محاسبات از هیچ کمکی برای توسعه باشگاهها در چارچوب ضوابط قانونی دریغ نمی‌کند تا در اجرای قانون، انجام بهتر امور، افزایش بهره‌وری و حفظ سرمایه‌های عمومی کشور، یار و یاور مدیران و سازمان‌ها باشد.

در این جلسه، ضمن تاکید بر نقش نظارتی دیوان محاسبات در اجرای قانون و حفظ سرمایه‌های باشگاه‌ها، مقرر شد با توجه به تنگناهای موجود که موجب اختلال در انجام امور و در نتیجه اتلاف سرمایه‌های مادی و معنوی در فوتبال و به ویژه این 2 باشگاه دولتی شده، با نظر متخصصین و همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌ای از معاونین و مشاوران دیوان محاسبات کشور نسبت به ارایه راهکارهای قانونی برای باشگاه‌های ورزشی، به خصوص پرسپولیس و استقلال فعال شود.

در پایان، با دستور رئیس دیوان محاسبات، حساب باشگاه پرسپولیس که هفته گذشته مسدود شده بود باز شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها