کد خبر: 437232
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۵ ۰۸:۴۸:۰۰
| |

بیانیه مشترک وزرای خارجه آمریکا، روسیه و فرانسه درباره جنگ قره باغ

وزرای خارجه فدراسیون روسیه، ایالات متحده و فرانسه در بیانیه‌ای مشترک خواستار آتش‌بس فوری و بدون قید و شرط در قره‌باغ شده و افزایش بی‌سابقه خشونت در منطقه درگیری قره‌باغ را محکوم کردند.

بیانیه مشترک وزرای خارجه آمریکا، روسیه و فرانسه درباره جنگ قره باغ
کد خبر: 437232
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۵ ۰۸:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| وزرای خارجه فدراسیون روسیه، ایالات متحده و فرانسه در بیانیه‌ای مشترک خواستار آتش‌بس فوری و بدون قید و شرط در قره‌باغ شده و افزایش بی‌سابقه خشونت در منطقه درگیری قره‌باغ را محکوم کردند.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه، ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه و مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده به نمایندگی از کشورهای مشترک المنافع گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا، تشدید بی‌سابقه و خطرناک خشونت‌ها در منطقه درگیری قره‌باغ کوهستانی و اطراف آن را محکوم می‌کنند».

در این بیانیه آمده است: «وزرا تأکید می‌کنند که حملات اخیر- چه در امتداد خط تماس و چه در سرزمین‌های آذربایجان و ارمنستان در خارج از منطقه درگیری قره‌باغ- تهدیدی غیرقابل قبول برای ثبات در منطقه است».

وزرا با اشاره به بیانیه اول اکتبر رهبران سه کشور، گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا «بار دیگر از طرفین درگیری خواستار آتش‌بس فوری و بدون قید و شرط هستند».

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها