توانیابان در «دست فرمون» رقابت کردند

بخش اتومیبلرانی مسابقه «دست فرمون» به تازگی شاهد حضور افراد توانیاب بوده است که قدردانی 2 صنف مرتبط با معلولان را در پی داشت.

توانیابان در «دست فرمون» رقابت کردند
کد خبر: 437306
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۵ ۱۲:۰۲:۱۲

اعتمادآنلاین| مدیر عامل جامعه معلولان و نایب ریس کمیته اتومبیلرانی جانبازان در نامه‌ای خطاب به محمد احسانی مدیر شبکه نسیم از اقدام اخیر شبکه تشکر کردند.

در این نامه آمده است: «شرکت افراد توانیاب در بخش اتومیبلرانی مسابقه «دست فرمون» سبب شد تا توانمندی‌های این عزیزان و انعکاس دغدغه ها و چالش های روزمره آنان در شبکه پر بیننده ای چون نسیم به نمایش گذاشته شود.

همچنین فرصت شناخته شدن آنها در رشته اتومبیلرانی سبب استقبال و دلگرمی افراد دارای معلولیت علاقمند به این رشته و گامی موثر در جهت رفع برخی نابرابری ها بود.»

مدیرعامل جامعه معلولان با تشکر از مدیر شبکه نسیم و عوامل برنامه «دست فرمون» نوشته است: امید است در برنامه های ارزشمند دیگر این شبکه نیز از توانمندی های ارزنده دیگر این عزیزان استفاده شود تا موجب فرهنگسازی در جامعه شود که معلولان در توسعه ایران اسلامی و افتخار افرینی برای وطن سهیم شوند.

سری دوم مسابقه «دست فرمون» با حضور علاقمندان و چهره‌های حرفه‌ای اتومبیلرانی و موتور سواری با ساختاری متفاوت پخش می شود که بر خلاف فصل نخست «دست فرمون» فقط محدود به مسابقه اتومبیل‌رانی نیست. در این فصل، مخاطبان علاوه بر مسابقات اتومبیل‌رانی، شاهد رقابت موتورسواران و آرسی خواهند بود.

شرکت کننده‌های این فصل از بین 12 هزار نفر متقاضی و پس از چند مرحله راستی آزمایی و بررسی‌های متعدد انتخاب شده و نهایتا 400 نفر جواز شرکت در این رقابت را کسب کردند. کامران تفتی مجری این برنامه و محمود محمودی تهیه کنندگی آنرا بر عهده دارند.

علاقمندان می‌توانند این برنامه را هر شب ساعت 21:30 از شبکه نسیم تماشا کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها