روایت پاکبانی که فکرش را هم نمی‌کرد با جیب‌خالی به زیارت کربلا برود

چهل‌و‌هشتمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» چهارشنبه شب با اجرای لاله صبوری از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

روایت پاکبانی که فکرش را هم نمی‌کرد با جیب‌خالی به زیارت کربلا برود
کد خبر: 437456
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۶ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| چهل‌و‌هشتمین قسمت از سری سوم برنامه «مکث» چهارشنبه شب حوالی ساعت 19 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، در هفته هفتم از فصل جدید این برنامه که ویژه ماه‌های محرم و صفر تهیه شده لاله صبوری مجری و راوی خواهد بود. در این برنامه صبوری میزبان ابوطالب سلطانی و خانواده‌اش است.

ابوطالب سلطانی پاکبان است و همیشه آرزوی رفتن به کربلا و زیارت امام حسین (ع) را داشت اما شرایط اقتصادی این اجازه را به او نمی‌داد تا اینکه بعد از برپایی راهپیمایی اربعین و نیاز به حضور پاکبانان زحمتکش در مسیر پیاده‌روی جهت نظافت و پاکیزه‌سازی، حسینی نیز به کار در این مسیر فراخوانده شد و سال‌ها بدون پرداخت حتی یک ریال میهمان این ضیافت معنوی شد.

امسال و با شیوع بیماری کرونا حسینی نیز مانند همه علاقمندان به این راهپیمایی از سفر بازماند و دلتنگ است. روایت خاطرات این پاکبان زحمتکش را از سال‌ها حضور در پیاده‌روی اربعین در «مکث» امشب ببینید.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد، قصه‌ها و روایات جذاب آدم‌ها از یک موقعیت خاص به سمت حال خوب را روایت کرده و سراغ ماجراهای اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها