کد خبر: 437868
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۸ ۱۴:۱۰:۵۸
| |

علیرضا سلیمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس:

سعودی‌ها به جای اظهارنظر درباره برجام به پشت پرده قتل خاشقچی بپردازند

عضو هیات‌رئیسه مجلس گفت: پیشنهاد می شود فیصل بن فرحان بجای اظهارنظر در مورد برجام و نقض تعهدات در این توافقنامه، به موضوع قتل جمال خاشقچی بپردازد تا مسائل پشت پرده این مهم مشخص شود.

سعودی‌ها به جای اظهارنظر درباره برجام به پشت پرده قتل خاشقچی بپردازند
کد خبر: 437868
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۸ ۱۴:۱۰:۵۸

اعتمادآنلاین| عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر خارجه سعودی بجای اظهارنظر در مورد برجام به موضوع قتل جمال خاشقچی بپردازد تا مسائل پشت پرده این مهم مشخص شود.

علیرضا سلیمی در واکنش به ادعاهای بی‌اساس وزیر خارجه سعودی مبنی بر لزوم مقابله کشورها با نقض برجام از سوی ایران، گفت: به نظر می‌رسد فیصل بن فرحان باید به اندازه درک از موضوعات بین‌المللی اقدام به اظهارنظر کند زیرا این نظریه تعجب‌آور است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر وزیرخارجه سعودی‌ها یکبار اخبار مربوط توافق برجام را بررسی کند متوجه خواهد شد ایران اسلامی به تعهداتش عمل کرده و کشورهای حاضر در این توافقنامه پایبند به امضاهایشان نبودند.

وی ادامه داد: همچنین باید یادآور شد ایالات متحده آمریکا برجام را نقض و از این توافقنامه بین‌المللی به صورت یک‌جانبه خارج شد لذا وزیر خارجه سعودی باید پیش از اظهارنظر نسبت به مسائل پیرامون اندکی آگاهی به دست بیاورد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود فیصل بن فرحان بجای اظهارنظر در مورد برجام و نقض تعهدات در این توافقنامه، به موضوع قتل جمال خاشقچی بپردازد تا مسائل پشت پرده این مهم مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان مدعی شد که برجام جلوی آن‌چه جاه‌طلبی‌های هسته‌ای ایران می خواند را نگرفته است.

در حالی که ایران در پی بی‌تعهدی شرکای برجام، گام‌هایی را برای کاهش تعهدات برجامی‌اش برداشت، وزیر خارجه سعودی از جامعه بین‌المللی خواست با آن‌چه نقض برجام از سوی ایران می‌خواند، مقابله کند!

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها