کد خبر: 438430
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۰۹:۵۴:۲۴
| |

واکنش لبران جیمز به قهرمانی لیکرز

لبران جیمز، پس از انتخابش به عنوان MVP فینال گفت: این فصل در کنار هم تیمی‌های فوق‌العاده‌ام احساس خوبی داشتم و این قهرمانی را به هواداران تیم خود تبریک می‌گویم، امیدوارم همیشه به هواداران تیم ما احترام گذاشته شود.

واکنش لبران جیمز به قهرمانی لیکرز
کد خبر: 438430
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۰۹:۵۴:۲۴

اعتمادآنلاین| تیم لس‌آنجلس لیکرز موفق شد صبح امروز با کسب چهارمین برد در سری فینال رقابت‌های بسکتبال NBA برابر میامی برای هفتمین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند. لبران جیمز، فوق ستاره این تیم هم همانند طول فصل عملکرد درخشانی در 6 بازی سری فینال داشت که در نهایت به عنوان MVP فینال این مسابقات انتخاب شد.

او پس از انتخابش به عنوان MVP فینال گفت: این فصل در کنار هم تیمی‌های فوق‌العاده‌ام احساس خوبی داشتم و این قهرمانی را به هواداران تیم خود تبریک می‌گویم، امیدوارم همیشه به هواداران تیم ما احترام گذاشته شود. من همیشه وقتی قرار باشد در یک رقابت یا تورنمنت شرکت کنم با تمام جسم و روحم تلاش می‌کنم.

جیمز با ابراز خوشحالی از کسب این عنوان فردی و تیمی افزود: طی 7 سال گذشته هموار تلاش من این بوده که بیش از دیگران خودم را تحت فشار قراردهم تا عملکرد خوبی را برای تیم یا مجوعه‌ای که عضو آن هستم داشته باشم. امسال هم این نگاه را نسبت به بسکتبال داشتم و به هم تیمی‌های خوبم نیز افتخار می‌کنم که در طول فصل جنگیدند.

ستاره تیم لیکز درباره این فصل از رقابت‌های لیگ بسکتبال که به صورت متمرکز برگزار شد نیز اظهار کرد: حضور همه تیم‌ها، مربیان و بازیکنان کنار هم یک اتفاق منحصر به فرد بود. احساس من این بود که همه کسانی که این‌جا بودند یک صدا برای مردم آمریکا آمده بودند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها