کد خبر: 438550
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۱۴:۳۱:۲۹
| |

واکنش امیرعبداللهیان به صحبت‌های جنجالی فائزه هاشمی

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در واکنش به صحبت های فائزه هاشمی گفت: سخنان منسوب به خانم فائزه هاشمی در مورد رژیم جعلی اسرائیلی که تهدید کننده صلح و امنیت منطقه است

واکنش امیرعبداللهیان به صحبت‌های جنجالی فائزه هاشمی
کد خبر: 438550
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۱۴:۳۱:۲۹

اعتمادآنلاین| حسین امیر امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین در واکنش به اظهارات منتسب به فائزه هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: «اینجانب اساسا علاقه‌ای به ورود در برخی مجالات سیاسی غیر ضروری داخلی ندارم، اما سخنان منسوب به خانم فائزه هاشمی در مورد رژیم جعلی اسرائیلی که تهدید کننده صلح و امنیت منطقه است بدور از حکمت و تدبیر است. متاسفانه این موضع نسنجیده و نادرست ایشان باعث ذوق زدگی صهیونیست‌های تروریست شده است.»


دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل بیان کرد: «مرحوم هاشمی رفسنجانی از جوانی حامی فلسطین بودند و کتاب ارزشمندی را هم در این خصوص به رشته تحریر در آوردند. حداقل آن را مرور کنید و اظهاراتتان را اصلاح نمایید.»

«اسراییل تودی» در مطلبی با عنوان «ایران باید در سیاستش درباره اسرائیل تجدید نظر کند» سخنان فائزه رفسنجانی را بازتاب داد. فائزه هاشمی گفته بود: «وقتی تاریخ را مرور می‌کنیم مشاهده می‌شود که این رژیم از سال 1948 در سازمان ملل به عنوان یک کشور شناسایی شد؛ باید در عرصه جهانی به‌روز باشیم و تصمیماتی را بگیریم که با منافع ما سازگار باشد.»

منبع: دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها