حمیدرضا ترقی:

مردم شاخت عمیقی از ضرغامی ندارند

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حضور ضرغامی در میان مردم در حدی نبوده که شناخت عمیقی نسبت به او داشته باشند، مدت ها از مسئولیت او می گذرد و تنها ایفای نقش در سازمان و صدا و سیما نمی تواند برای رئیس اسبق صدا و سیما رای‌آور باشد.

مردم شاخت عمیقی از ضرغامی ندارند
کد خبر: 438575
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۱۵:۳۰:۵۹

اعتمادآنلاین| حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، با اشاره به احتمال حضور عزت‌الله ضرغامی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار کرد: حضور در عرصه انتخابات نیازمند الزامات فراوانی همچون وحدت اصولگرایان برای تمرکز بر روی نامزد انتخاباتی و دیگری برخورداری از چهره کاریزماتیک است.


او ادامه داد: با توجه به مطالبه مقام معظم رهبری، دولت آینده باید انقلابی، حزب‌اللهی و جوان باشد، به همین دلیل لازم است که نامزد مورد نظر، این موارد را رعایت کند تا رای قابل توجهی کسب کند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: اینکه عزت‌الله ضرغامی تا چه اندازه این ویژگی‌ها را دارد، نیازمند نظرات و بررسی‌های کارشناسی شده است، اما حق هر کسی بوده و هست که خودش را توانا در عرصه انتخابات بداند، البته اینکه مردم چه مقدار شناخت کافی نسبت به آن نامزد داشته باشند هم مسئله مهمی است.

ترقی بیان کرد: حضور ضرغامی در میان مردم در حدی نبوده که شناخت عمیقی نسبت به او داشته باشند، مدت ها از مسئولیت او می گذرد و تنها ایفای نقش در سازمان و صدا و سیما نمی تواند برای رئیس اسبق صدا و سیما رای‌آور باشد.

او در پایان گفت: انتخابات درست نیازمند شایستگی‌ و البته گفتمانی مناسب بر اساس مطالبات مردم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها