کد خبر: 438624
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ۰۸:۰۲:۰۰
| |

سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم کرمان:

کرونا به فوتبال زنان ضربه زد

مرضیه جعفری، سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم کرمان گفت: تاثیر کرونا روی فوتبال زنان خیلی بیشتر از مردان است چون ما از نظر اسپانسری و ساختار خیلی از مردان پایین‌تر هستیم و قطعا ضربه بیشتری می‌خوریم.

کرونا به فوتبال زنان ضربه زد
کد خبر: 438624
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ۰۸:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| مرضیه جعفری، سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم کرمان با بیان اینکه به دلیل وضعیت کرونا تمرینات خود را هنوز آغاز نکرده‌اند، به ایسنا گفت: سلامت بازیکنان برایمان خیلی مهم است و نباید بی‌گدار به آب بزنیم، در نتیجه همه شرایط باید خوب باشد تا از این جهت بازیکنان، خانواده‌هایشان و من نگرانی نداشته باشیم.

او افزود: در تلاشیم تا شرایط حفظ ایمنی و سلامت بازیکنان را فراهم‌ کنیم؛ محلی را در نظر داریم که رفت و آمد بازیکنان کنترل می‌شود و مناسب است. البته اکنون حتی آمدنشان به بم هم خطرناک است اما تصمیم داریم که تمریناتمان را از اول آبان ماه شروع کنیم. شنیده‌ام لیگ اواخر آبان برگزار می‌شود اما قطعی نیست و به شرایط شیوع بیماری و تصمیم ستاد مقابله با کرونا بستگی دارد.

جعفری در پاسخ به این سوال که احتمال کناره‌گیری تیم بم از لیگ وجود دارد؟ گفت: اگر لیگ برگزار شود، قطعا بازی می‌کنیم. در صورتی شرکت نمی‌کنیم که تیم‌های حاضر در مسابقات پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند که با وجود مدیریت قوی خانم ناظمی چنین اتفاقی نمی‌افتد و در نتیجه مطمئنم که شرکت می‌کنیم.

او در مورد برگزاری لیگ‌ در دو گروه گفت: به نظرم با توجه به شرایط شیوع بیماری در کشور، تقسیم تیم‌ها به دو گروه کار شایسته‌ای بود.

سرمربی شهرداری بم در مورد تاثیر شیوع کرونا بر فوتبال زنان نسبت به مردان گفت: تاثیر این بیماری روی فوتبال بخش زنان خیلی بیشتر از مردان است چون ما از نظر اسپانسری و ساختار خیلی از مردان پایین‌تر هستیم و قطعا ضربه بیشتری می‌خوریم. نباید بگوییم لیگ مردان برگزار می‌شود پس لیگ زنان هم باید برگزار شود چون شرایطمان کاملا متفاوت است.

جعفری افزود: فوتبال که از مدرسه بچه‌ها مهم‌تر نیست، اکنون مدرسه‌ها تعطیل شده؛ به نظرم اگر قرار است سلامتی بازیکنان به خطر بیفتد، لیگ برگزار نشود چون نمی‌خواهیم‌ آنها را به کشتن بدهیم. اگر تیم‌ها پروتکل‌های بهداشتی را مثل مردان رعایت کنند با برگزاری لیگ موافق هستم. حتی اگر پنج تیم چنین امکانی را دارند باز هم لیگ‌ شروع شود نه اینکه 10 تیم شرکت کنند و برخی از آنها توان رعایت اصول بهداشتی را نداشته باشند.‌

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها