کد خبر: 438831
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۰۷:۴۹:۰۰
| |

وزیر ورزش و جوانان:

پرسپولیس و استقلال هیچ‌گونه بودجه دولتی دریافت نکرده‌اند

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال گفت: این دو باشگاه در 4 سال گذشته هیچ‌گونه بودجه دولتی دریافت نکردند و علیرغم همه مشکلات اقتصادی که وجود داشت سرخابی‌ها بهترین نتیجه را توانستند در 4 سال گذشته کسب کنند.

پرسپولیس و استقلال هیچ‌گونه بودجه دولتی دریافت نکرده‌اند
کد خبر: 438831
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۰۷:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر ورزش و جوانان در جلسه خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: کارهای بزرگی در یک سال گذشته انجام گرفت که بعد از سال‌ها دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بتوانند سند مالکیت ورزشگاه‌های مرغوبکار و درفشی‌فر را دریافت کنند.

مسعود سلطانی‌فر اظهار کرد: حسابرسی سال‌های مختلف و تهیه گزارش‌های مالی دو باشگاه با تلاش شبانه‌روزی انجام شد تا بتوانیم سرخابی‌ها را به بازار بورس وارد کنیم.

وی گفت: این دو باشگاه از گذشته با مشکلات زیادی مواجه بودند و اخیرا هم به خاطر شرایط تحریم و وضعیت اقتصادی مشکلات بیشتر شده بود و لازم بود که هر چه زودتر اقدامات لازم برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس صورت گیرد.

سلطانی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: این دو باشگاه در 4 سال گذشته هیچ‌گونه بودجه دولتی دریافت نکردند و علیرغم همه مشکلات اقتصادی که وجود داشت سرخابی‌ها بهترین نتیجه را توانستند در 4 سال گذشته کسب کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها