برگزاری بیست و سومین دوره تبادل گردشگر _ باستان شناسی در مدیترانه

بیست و سومین دوره رخداد تبادل گردشگر_ باستان شناسی در مدیترانه 22-19 ماه نوامبر 2020 مصادف با (29 آبان – 3 آذرماه 1399) در Paestum Salerno ایتالیا برگزار می‌شود.

برگزاری بیست و سومین دوره تبادل گردشگر _ باستان شناسی در مدیترانه
کد خبر: 439207
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۰۸:۴۳:۱۰

اعتمادآنلاین| در این رخداد، فعالان گردشگری و باستان شناسی در مدیترانه، با برپایی غرفه‌های اختصاصی، به معرفی فعالیت‌های خویش پرداخته و علاوه بر برگزاری همایش‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی؛ فضا برای برگزاری نشست‌های تبادل تجربه و نظر رو در رو، ضیافت و نصب نمایشگرهای تبلیغاتی بزرگ نیز پیش بینی شده است.

برگزارکنندگان این رخداد، برای تشویق شرکت کنندگان بین‌المللی، تخصیص غرفه‌های رایگان به نمایندگان فرهنگی دیگر کشورها در ایتالیا را نیز پیش بینی کرده‌اند.

مطابق آمارهای ادوار گذشته این رخداد، غرفه‌های 100 فعال گردشگری و باستان شناسی در مدیترانه؛ که 25 غرفه آن به فعالان غیر ایتالیایی اختصاص داشته؛ بالغ بر 10 هزار بازدید کننده داشته و 300 سخنران نیز، در 60 نشست برگزار شده طی رخداد، انتقال تجربه کرده و 100 روزنامه نگار اخبار آن را پوشش داده‌اند.

این رخداد با حمایت یونسکو؛ وزارت میراث و فعالیت‌های فرهنگی و گردشگری و وزارت امورخارجه و همکاری‌های بین‌المللی ایتالیا برگزار می‌شود.

اگرچه این رخداد، فضای مناسبی را برای فعالان عرصه گردشگری باستان شناسی، جهت معرفی فعالیت‌ها و خدمات شأن مهیا می‌کند و امکان در اختیار گذاشتن غرفه‌های رایگان به نمایندگی‌های فرهنگی دیگر کشورها در ایتالیا را نیز پیش بینی کرده، اما، نظر به شرایط جاری و اوج گیری مجدد شیوع ویروس کرونا در کشور ایتالیا، تعلیق این رخداد، غیر محتمل نخواهد بود.

این گزارش توسط رایزنی فرهنگی کشورمان در ایتالیا تهیه شده و در اختیار خبرگزاری مهر قرار گرفت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها