«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| الاغ‌ها در اسپانیا به کمک پرستاران بخش کرونا آمدند

یکی از جمعیت‌های حمایت از حیوانات اسپانیا جلسات آرامش اعصاب مجانی با الاغ را برای فعالان بخش درمانی این کشور فراهم کرده تا آنها بتوانند از این طریق از خستگی روزافزون خود بعد از ساعت‌های متمادی جنگ با ویروس کرونا بکاهند.

ویروس کرونا| الاغ‌ها در اسپانیا به کمک پرستاران بخش کرونا آمدند
کد خبر: 439515
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۲ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یکی از جمعیت‌های حمایت از حیوانات اسپانیا جلسات آرامش اعصاب مجانی با الاغ را برای فعالان بخش درمانی این کشور فراهم کرده تا آنها بتوانند از این طریق از خستگی روزافزون خود بعد از ساعت‌های متمادی جنگ با ویروس کرونا بکاهند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، خبرگزاری فرانسه گزارش داد، جمعیت «ال‌پوریتو فیلیس» یا همان «الاغ خوشبخت» اقدام به تهیه چندین کره الاغ کرده تا اعضای کادر درمانی با بغل کردن این کره الاغ‌ها بار روانی مبارزه با ویروس کرونا را در بخش‌های بیمارستانی تخلیه کنند.

مونیکا پرستار 25 ساله که یک کره الاغ 10 روزه را بغل کرده و از خوشحالی فریاد می‌زد در این رابطه به این خبرگزاری گفت: من در بهار در موج اول شیوع ویروس کرونا طی 2 ماه متمادی در بیمارستان‌های مادرید حضور داشتم. آنچه که در آن زمان پشت سر گذاشتیم به شدت وحشتناک بود و امروز نیز دوباره شاهد تکرار آن هستیم.

این پرستار که در حال حاضر در جنوب اسپانیا فعالیت می‌کند، افزود: روز به روز بر شمار بیماران افزوده می‌شود و به تبع آن تعداد بیماران بدحال هم بیشتر می‌شود، با این حال حضور من در اینجا و بغل کردن این کره الاغ‌ها به شدت به بازگشت انرژی‌ام کمک می‌کند.

این پروژه که به آن «دکتر الاغ» هم اطلاق شده است از اواخر ژوئن گذشته با هدف کمک به کارکنان بخش درمان که به دلیل حجم فشار کاری مربوط به شیوع ویروس کرونا به شدت دچار مشکلات روحی شده‌اند، آغاز شد.

در اسپانیا دست‌کم یک میلیون نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند که نام 33 هزار نفر از آنها در لیست جان‌باختگان این ویروس قرار گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها