کد خبر: 439566
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۰۹:۳۷:۰۵
| |

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت:

8 قهوه‌خانه متخلف در سطح شهر تهران پلمپ شدند

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمب 8 قهوه‌خانه متخلف طی دو شب گذشته خبر داد.

8 قهوه‌خانه متخلف در سطح شهر تهران پلمپ شدند
کد خبر: 439566
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۰۹:۳۷:۰۵

اعتمادآنلاین| سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: برابر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تمام محدودیت‌های هفته‌های گذشته به مدت یک هفته دیگر یعنی تا ابتدای آبان‌ماه تمدید شده است.

وی همچنین درباره اجباری بودن ماسک از درب منزل ادامه داد: همکاران وزارت بهداشت در مقابل مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ... به صورت نفر به نفر به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، تذکر می‌دهند. ما نیز مردم را به استفاده از ماسک تشویق می‌کنیم و به افرادی که ماسک نداشتند نیز به صورت رایگان ماسک در اختیارشان قرار دادیم.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با بیان اینکه پلیس در این خصوص بیشتر نقش پشتیبانی کننده دارد، خاطرنشان کرد: در خصوص مشاغلی که در این مدت نیز محدودیت کاری برای آنها اعلام شده است، ما با تیم‌های تلفیقی و با همکاری نمایندگانی از وزارت بهداشت و اصناف شرایط را بررسی می‌کنیم. شب گذشته نیز همکاران ما در سطح تهران گشت‌زنی‌های لازم را به همراه تیم‌های تلفیقی انجام داده‌اند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه بیش از 99 درصد اصناف رعایت‌های لازم را دارند، تصریح کرد: تعدادی که رعایت نمی‌کنند نیز اغلب اصنافی هستند که به صورت غیرمجاز و به صورت زیرزمینی مشغول فعالیت هستند. ما نیز معمولا با این افراد برخورد می‌کنیم. دو شب گذشته نیز بیش از 8 مورد از قهوه‌خانه‌‌هایی که به صورت چراغ خاموش فعالیت می‌کردند توسط همکاران ما کشف شده و با آن‌ها برخورد شده است.

وی ادامه داد: در همین مرحله سوم فاصله‌گذاری اجتماعی اعلام شده است که هر واحد صنفی که طبق اعلام ستاد کرونا محدودیت برای آنها ایجاد شده است، چنانچه فعالیت داشته باشند به مدت یک ماه پلمب خواهند شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها