آخرین اخبار از وضعیت جسمانی حسن یزدانی قهرمان کشتی ایران

حسن یزدانی، قهرمان کشتی ایران گفت: به خاطر شیوع ویروس کرونا، کشتی 7 ماه تعطیل بود و ما به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می دادیم، خوشبختانه در شرایط آمادگی جسمانی و فنی خوبی قرار دارم و امیدوارم در این مدت کوتاه تا رقابت های جهانی نیز  زیر نظر کادر فنی به آمادگی کامل برسم.

آخرین اخبار از وضعیت جسمانی حسن یزدانی قهرمان کشتی ایران
کد خبر: 439691
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۱۴:۲۷:۲۰

اعتمادآنلاین| حسن یزدانی دارنده مدال های طلای المپیک و جهان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهارداشت: از اینکه دوباره در خانه کشتی و اردوهای تیم ملی حاضر شدم خوشحالم.

وی ادامه داد: به خاطر شیوع ویروس کرونا، کشتی 7 ماه تعطیل بود و ما به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می دادیم، خوشبختانه در شرایط آمادگی جسمانی و فنی خوبی قرار دارم و امیدوارم در این مدت کوتاه تا رقابت های جهانی نیز زیر نظر کادر فنی به آمادگی کامل برسم.

یزدانی در مورد برگزاری رقابت های لیگ گفت: لیگ کمک خوبی به کشتی گیران چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ آمادگی حضور در مسابقات کرد و من نیز با برگزاری یک مسابقه شرایط خود را سنجیدم.

وی افزود: سوت مسابقه باعث می شود که کشتی گیر 20 روز جلو بیافتد و برگزاری مبارزه و سرشاخ شدن با حریفان، در آماده سازی یک کشتی گیر بسیار مؤثر است.

دارنده مدال طلای المپیک در مورد شرایط برگزاری اردو تصریح کرد: فدراسیون همه شرایط را برای ما مهیا کرده و ما با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت قرنطینه به تمرینات خود می پردازیم و هیچ کس حق خروج از اردو را ندارد.

آزادکار وزن 86 کیلوگرم خاطرنشان کرد: هدفی جز قهرمانی در مسابقات پیش رو ندارم و تمام تلاش خود را در این راه خواهم کرد. از مردم عزیز ایران می خواهم که برای موفقیت کشتی گیران در عرصه های پیش رو دعا کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها