رییس دفتر رییس جمهوری:

10 هزار میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا پرداخت می‌شود

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه منابع صندوق توسعه ملی براساس سیاست هیات امنای صندوق و طبق مقررات مصوب هزینه می‌شود، گفت: با دستور رییس‌جمهوری 10 هزار میلیارد تومان از اعتبارات این صندوق برای مقابله با کرونا دو هفته آینده پرداخت خواهد شد.

10 هزار میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا پرداخت می‌شود
کد خبر: 439729
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۱۶:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه منابع صندوق توسعه ملی براساس سیاست هیات امنای صندوق و طبق مقررات مصوب هزینه می‌شود، گفت: با دستور رییس‌جمهوری 10 هزار میلیارد تومان از اعتبارات این صندوق برای مقابله با کرونا دو هفته آینده پرداخت خواهد شد.

«محمود واعظی» روز یکشنبه با بیان اینکه بهره‌گیری از منابع صندوق توسعه ملی سازوکار ویژه خود را دارد، تصریح کرد: ضرورت استفاده از این منابع با مجوز رهبر معظم انقلاب یا تصویب مجلس شورای اسلامی در بودجه سالانه تخصیص داده و براساس سیاست هیات امنای صندوق و طبق مقررات مصوب هزینه می‌شود.

رییس دفتر رییس جمهوری ضمن قدردانی مجدد از موافقت مقام معظم رهبری با برداشت از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: درپی موافقت مقام معظم رهبری و ابلاغ رییس جمهوری، نحوه و محل مصرف، طبق چارچوبی که درخواست شده، انجام گرفته است.

واعظی افزود: در این مدت بانک مرکزی معادل ریالی بخشی از اعتبار تخصیصی را پرداخت کرده است و با دستور رییس‌جمهوری طی دو هفته آینده مبلغ 10هزار میلیارد تومان دیگر پرداخت خواهد شد.

رییس دفتر رییس‌جمهوری خاطرنشان کرد: رییس جمهوری هجدهم فروردین 99 با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات لازم را برای تامین نیازهای ضروری در این عرصه صادر کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها