کد خبر: 439850
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۸ ۱۰:۳۵:۳۵
| |

یک اتفاق عجیب؛ بازگشایی استخرها و سالن‌های بدنسازی در وضعیت قرمز

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از طرح جدید بازگشایی استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی در وضعیت قرمز در تمامی استان های کشور خبر داد و اعلام کرد: در این شرایط صرفا آن هایی که مجوزهای لازم را کسب کنند، حق بازگشایی خواهند داشت.

یک اتفاق عجیب؛ بازگشایی استخرها و سالن‌های بدنسازی در وضعیت قرمز
کد خبر: 439850
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۸ ۱۰:۳۵:۳۵

اعتمادآنلاین| سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از طرح جدید بازگشایی استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی در وضعیت قرمز در تمامی استان های کشور خبر داد و اعلام کرد: در این شرایط صرفا آن هایی که مجوزهای لازم را کسب کنند، حق بازگشایی خواهند داشت.

محمد اسد مسجدی با اشاره به اینکه استخرها و سالن های بدنسازی که در رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به سلامت افراد جایگاه مطلوبی دارند از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی مشخص می شوند و بر اساس طرح رتبه بندی سلامت استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی، آن های که امتیاز مورد نظر را کسب می کنند، بازگشایی خواهند شد.

وی ادامه داد: پس از بازدید از استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی رتبه بندی آن ها بر اساس شاخص های کیفی و کمی، اسامی مربوطه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می شود تا با توجه به سطح کیفیت، مجوز بازگشایی صادر شود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه در حال حاضر طرح اولیه از سوی وزارت بهداشت مورد قبول واقع شده و در حال اعلام اسامی هستند، گفت: علاوه بر این، هم اکنون بازدید و اعلام اسامی استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی دارای استانداردهای تعریف شده به منظور فعالیت در وضعیت قرمز کرونا، در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: پس از اتمام مراحل رتبه بندی و صدور مجوزهای لازم، در شرایط نامساعد یا همان وضعیت قرمز کرونا صرفا آن دسته از استخرهای سرپوشیده و سالن های بدنسازی که مجوز لازم را کسب کرده اند، حق فعالیت و بازگشایی دارند و آن هایی که مجوز لازم را کسب نکنند، همچنان تعطیل خواهند بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها