کد خبر: 439986
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۸ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

خضریان، سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران مطرح کرد:

تصمیم به ساماندهی صفحات هواداری سرخآبی‌ها در شبکه‌های اجتماعی

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از نشست با اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مجلس شورای اسلامی و تصمیم به ساماندهی صفحات هواداری سرخآبی‌ها در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

تصمیم به ساماندهی صفحات هواداری سرخآبی‌ها در شبکه‌های اجتماعی
کد خبر: 439986
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۸ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از نشست با اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مجلس شورای اسلامی و تصمیم به ساماندهی صفحات هواداری سرخآبی‌ها در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

علی خضریان در توضیح نشست عصر امروز - دوشنبه - مجمع نمایندگان تهران با اعضای هیات مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس افزود: نابسامانی و عدم نظارت بر عملکرد صفحه‌های هواداری باشگاه‌ها در شبکه‌های اجتماعی موجب افزایش مشکلات این باشگاه‌ها شده و با دامن زدن به حواشی و مسائل غیر واقعی باعث بهم خوردن آرامش تیم‌ها می‌شود.

وی گفت: نظارت بر فعالیت صفحه‌های هواداری برای حفظ ثبات و آرامش هر دو تیم امری ضروری است و مجلس و اعضای هیات مدیره نیز به این موضوع تاکید کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل و مشکلات دو باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس و ورود مجمع نمایندگان تهران به این موضوع، یادآورشد: از سرپرست‌های دو باشگاه پرطرفدار برای ارائه توضیح در خصوص مسائل و مشکلات خودشان دعوت شد و آنها مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند که بیشتر مربوط به مسائل مالی بود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه شرایط مالی سبب بروز مشکلات فراوان برای این دو باشگاه شده است، تصریح کرد: در صورت پرداخت نشدن بدهی‌های مربیان و بازیکنان خارجی، این دوباشگاه را با بحران مواجه می‌کند. بر همین اساس از مجمع نمایندگان استان تهران برای برون‌رفت از این مشکلات درخواست کمک داشتند.

خضریان با تاکید بر اینکه موفقیت دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال به دلیل داشتن هواداران میلیونی موجب افزایش نشاط در جامعه می‌شود، یادآورشد: بخش عمده درآمد باشگاه‌ها از محل فروش بلیط و تبلیغات محیطی بوده که با شیوع ویروس کرونا از بین رفته است. بخش دیگر درآمدها هم مربوط به حق پخش تلویزیونی است که متاسفانه به هیچ عنوان پرداخت نمی‌شود از این رو تنها محل درآمد این دوباشگاه از محل حامیان مالی است؛ این درحالی است که به دلیل افزایش نرخ ارز بدهی‌های این باشگاه به بازیکنان و مربیان خارجی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مسوولان دولتی مربوط باید به این دو باشگاه کمک کنند تا از مسائل حاد و فوری فعلی رهایی پیدا کنند، خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان تهران مسائل و مشکلات سرخآبی‌ها را به عنوان دو تیم پرطرفدار پایتخت با رویکرد حمایتی پیگیری خواهد کرد و از وزیر ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه درخواست می‌کند تا به این دو باشگاه برای برون‌رفت از بحران کنونی کمک کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها