کد خبر: 440051
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

حالت تاریک و استفاده همزمان از چندین حساب به ویژگی‌های دستیار گوگل اضافه می‌شود

دستیار گوگل به تازگی ویژگی‌های دیگری را نیز فعال کرده است که استفاده از چندین حساب به طور همزمان، انتخاب حالت تاریک، کنترل خانه هوشمند، فرمان توقف زنگ هشدار و چند قابلیت دیگر از این جمله‌اند.

حالت تاریک و استفاده همزمان از چندین حساب به ویژگی‌های دستیار گوگل اضافه می‌شود
کد خبر: 440051
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مژده اصغرزاده - دستیار گوگل برای دارندگان دستگاه‌های هوشمند هم به دلیل مقرون به صرفه بودن و هم به خاطر تعداد ویژگی‌های موجود در تمام دستگاه‌هایش محبوب است. اکنون به لطف مجموعه جدیدی از به‌روزرسانی‌های گوگل فهرست طولانی ویژگی‌های خاص گوگل حتی بلندبالاتر از قبل می‌شود. گوگل در جدیدترین به‌روزرسانی فهرستی از ویژگی‌های جدید را اضافه خواهد کرد که تجربه روزانه شما را در استفاده از نمایشگرهای هوشمند مجهز به دستیار گوگل ساده‌تر می‌کند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، به نقل از «Digital Trends»، یکی از بارزترین ویژگی‌های صفحه‌نمایشگرهای جدید «صبح شما» یا Your Morning است. این ویژگی دربردارنده همه چیزهایی است که شما برای شروع روز خود به آنها نیاز دارید که عبارت‌اند از: یادآوری جلسات کاری، خلاصه‌ای از اخبار روز و نگاهی اجمالی به وضعیت آب‌وهوا.

ویژگی دیگر دستیار گوگل امکان برقراری ارتباط مستقیم با نمایشگر هوشمند از طریق برنامه‌هایی مثل زوم (Zoom)، گوگل میت (Google Meet) و دوئو (Duo) با دوستان، خانواده یا همکاران است. برنامه زوم هنوز در دسترس نیست، اما در اواخر امسال دسترسی به آن امکان‌پذیر می‌شود. از طریق صفحه ارتباطات (Communicate) می‌توانید به همه این خدمات دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید جلسات را لغو و برای برگزاری دوباره آن برنامه‌ریزی کنید و برای همه افراد شرکت‌کننده در جلسه پیام ارسال کنید تا در صورت تاخیر به آنها اطلاع داده شود.

دستیار گوگل

ویژگی‌های جالب دیگری نیز وجود دارد. صفحه رسانه (Media) ویدئوها و نمایش‌هایی را برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت به همه پیشنهاد می‌کند. همچنین پیشنهادهایی از تولیدکنندگان موسیقی و فیلم به شما ارائه خواهد داد.

علاوه بر این، برنامه‌هایی نیز برای بهبود کیفیت زندگی تعبیه شده است. از سویی بسیاری از افراد خواستار فعال کردن قابلیت زمینه تاریک (Dark mode) بودند. با فعال شدن این ویژگی می‌توانید بین این طرح زمینه و زمینه روشن یکی را انتخاب کنید یا در عوض گزینه اتوماتیک را انتخاب کنید تا با این کار نمایشگر بر اساس نور محیط زمینه دستگاه شما را عوض کند.

گوگل

همچنین می‌توانید با زنگ هشدار طلوع آفتاب که به زودی فعال خواهد شد از خواب بیدار شوید. با این قابلیت به تدریج روشنایی صفحه 30 دقیقه قبل از خاموش شدن زنگ هشدار افزایش می‌یابد تا به شما کمک کند که با طبیعی‌تر شدن جریان اطراف از خواب بیدار شوید. از همه بهتر اینکه می‌توانید با گفتن «توقف» (Stop) به زنگ علامت دهید تا متوقف شود. لازم نیست بگویید «سلام گوگل» و بعد به دستگاه فرمان دهید؛ زیرا طبعاً در آن ساعت از شبانه‌روز کسی حوصله ساخت یک جمله کامل و بی‌نقص را ندارد.

ویژگی دیگر گوگل صفحه Home Control است. با این قابلیت می‌توانید کل خانه هوشمند خود را مشاهده کنید و این ویژگی به شما امکان می‌دهد تمام وسایل دارای وای‌‌فای را در سراسر خانه کنترل کنید. در آخر می‌توانید چندین حساب در دستگاه‌های دستیار گوگل بسازید تا بتوانید برنامه‌ریزی‌های کل خانواده را یکجا ببینید. همچنین این کار به چندین کاربر اجازه می‌دهد دستگاه خود را به راحتی کنترل کنند. این به‌روزرسانی‌ها به زودی در دستگاه‌های دارای دستیار گوگل ارائه می‌شوند، اگرچه برخی از این ویژگی‌ها (مانند زوم) تا اواخر سال در دسترس نخواهند بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها