کمیسیون مناظرات انتخاباتی آمریکا:

در مناظره نهایی صدای میکروفون هنگام صحبت طرف مقابل قطع می‌شود

کمیسیون مناظرات انتخاباتی آمریکا اعلام کرد برای جلوگیری از ایجاد هرج‌ومرج در مناظره نهایی مانند تجربه قبلی، صدای میکروفون نامزدها هنگام نوبت صحبت طرف مقابل قطع می‌شود.

در مناظره نهایی صدای میکروفون هنگام صحبت طرف مقابل قطع می‌شود
کد خبر: 440053
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ۰۸:۴۷:۴۲

اعتمادآنلاین| کمیسیون مناظرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد برای ممانعت از برگزاری یک مناظره بی‌نظم دیگر بین دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، میکروفون نامزدها هنگام صحبت طرف مقابل بی‌صدا می‌شود، تا به دیگری فرصت صحبت بدون وقفه را بدهد.

پیشتر هم چنین تدابیری برای مناظرات پیش‌بینی شده بود اما از آنجا که تنها در مناظره اخیر بین دونالد ترامپ و جو بایدن فرصت صحبت دادن به دیگری به طور کامل نایده گرفته شد، این مقررات قرار است اجرایی شود.

به گزارش اسپوتنیک، بیل استپین مدیر کازار انتخاباتی 2020 ترامپ در نامه‌ای اعتراضی به کمیسیون مناظرات نوشت: کاملاً غیرقابل قبول است که کسی از چنین اختیاری (بستن صدای میکروفون) استفاده کند.

او در ادامه به موضوعات مناظره نهایی و حذف موضوع سیاست خارجی هم اعتراض کرد و نوشت: طبق رسم دیرینه و همانطور که کمیسیون مناظرات ریاست‌جمهوری وعده داده بود، انتظار داشتیم سیاست خارجی تمرکز اصلی مناظره 22 اکتبر باشد. از شما می‌خواهیم موضوعات را اصلاح کنید و به موضوعاتی که پیشتر تایید شده بود، بازگردید.

او در ادامه کمیسیون را به جانبداری از بایدن متهم کرد اما با این حال از پذیرش مقررات جدید و شرکت رئیس‌جمهور آمریکا در مناظره آخر خبر داد.

در مقابل دبیر مطبوعاتی ستاد بایدن با پذیرش مقررات جدید، اعلام کرد کارزار ترامپ می‌ترسد با سوالات بیشتری درباره عملکرد فاجعه‌بارش در مقابله با کرونا مواجه شود.

قبل از اعلام تغییرات جدید، رئیس‌جمهور آمریکا مجری انتخاب شده برای اداره مناظره نهایی را مورد حمله لفظی قرار داد.

ترامپ در توییتی نوشت: او («کریستِن وِلکِر» مجری شبکه ان‌بی‌سی نیوز) همیشه وحشتناک و بی‌انصاف بوده، مثل اغلب خبرنگاران اخبار جعلی، اما من با این حال بازی خواهم کرد.

وی در تجمع انتخاباتی در شهر جینسویل ایالت ویسکانسین هم بار دیگر به ولکر تاخت و گفت: من او را مدتهاست می‌شناسم، او فوق‌العاده بی‌انصاف است اما عیب ندارد.

بعد از مناقشه پرهرج‌ومرج و پر از توهین اول، کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری در آمریکا اعلام کرده بود تغییرات احتمالی قوانین را بررسی می‌کند.

مناظره نهایی قرار است 22 اکتبر (اول آبان ماه) در ­شهر نَشویل‌ ایالت‌ تِنسى‌ بر‌گزار شود.

ترامپ و بایدن روز 29 سپتامبر (هشتم مهرماه) در مناظره اول مقابل یکدیگر قرار گرفتند و قرار بود مناظره دوم این دو نامزد انتخاباتی روز پانزدهم اکتبر (24 مهر) به صورت مجازی برگزار شود که با مخالفت دونالد ترامپ مواجه شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها