حراج 900 وسیله از فیلم‌های هالیوودی

در یک حراجی، 900 مورد از وسایل ماندگار در فیلم‌ها و سریال‌های هالیوود به فروش می‌رسد.

حراج 900 وسیله از فیلم‌های هالیوودی
کد خبر: 440120
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ۱۱:۴۰:۱۸

اعتمادآنلاین| بیش از 900 وسیله ماندگار از فیلم‌های سینمایی و آثار تلویزیونی معروف به ارزش 5.6 میلیون دلار در تاریخ 1 و 2 دسامبر در حراجی «پراپ استور» به فروش می‌رسد.

وسایلی که در این حراجی است، شمشیر نوری اوبی‌وان کنوبی که توسط اوان مک گرگور در فیلم سینمایی «جنگ ستارگان:انتقام سیث» استفاده شده است را شامل می‌شود.

برآورد شده که این شمشیر بین 103 تا 155 هزار دلار به فروش برسد. ژاکت تام کروز در فیلم تاپ گان که 15 الی 21 هزار دلار ارزش گذاری شده و کفش‌های جولیا رابرتس در فیلم «زن زیبا» به ارزش 13 الی 19 هزار دلار، دیگر وسایل این حراجی خواهند بود.

لباس تمرینی دنیل کریگ در نقش جیمزباند در فیلم «اسکای فال» (19 الی 26 هزار دلار)، لباس مبارزه جنیفر لارنس در فیلم «بازی‌های گرسنگی» (10 الی 13 هزار دلار) و لباس کیانو ریوز در فیلم سینمایی «ماتریکس» (52 الی 78 هزار دلار) نیز در این حراجی به فروش خواهند رسید.

این دوره از حراجی هفتمین دوره متوالی برای لباس‌ها و تجهیزات استفاده شده در فیلم هاست. پیشنهادات برای این حراجی میتواند به وسیله تلفن همراه و از سراسر جهان باشد.

این حراجی که از سال 1998 آغاز به کار کرده است، توسط استیفان لی و به خاطر علاقه اش به سینما تاسیس شده که او را به جمع آوری وسایل و لباس‌هایی که در فیلم‌های مورد علاقه اش استفاده شده بود هدایت کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها