نقش آفرینی هریسون فورد در فیلمی کمدی

هریسون فورد در کنار اد هلمز در فیلم سینمایی «بورت اسکوایر» که ژانر آن کمدی است، بازی خواهد کرد.

نقش آفرینی هریسون فورد در فیلمی کمدی
کد خبر: 440128
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ۱۱:۵۶:۴۹

اعتمادآنلاین| هریسون فورد و اد هلمز به عنوان بازیگران فیلم سینمایی «ماجراجویی‌های سخت بورت اسکوایر در خارج از هورن های» در کنار یکدیگر به بازی خواهند پرداخت. این فیلم در همکاری ال دی اینترتینمنت و اس تی ایکس فیلمز ساخته می‌شود.

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و در مورد مردی است که در بحران میانسالی قرار دارد و رویای یک سفر دریایی را در ذهنش می‌پروراند. او در این سفر با یک کاپیتان خوب، اما نامتعادل روبرو می‌شود که در نهایت کشتی آنها در میانه اقیانوس اطلس غرق می‌شود.

رئیس کمپانی سازنده فیلم در مورد انتخاب بازیگران می‌گوید «هیچکس بهتر از اد هلمز برای نقش آفرینی به عنوان فردی که بدشانسی‌های خنده دار دارد مناسب نبود». همینطور هریسون فورد که قرار است یک نقش ماندگار و به یادماندنی دیگر به عنوان یک کاپیتان کشتی بازی کند.

فیلمنامه این اثر توسط بن بولئا نوشته شده و پیت شایلایمون به همراه میکی لیدل و مایکل گلس من تهیه کنندگان این پروژه هستند.

هریسون فورد بعد از ایفای مجدد نقش هن سولو در مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» اخیرا در فیلم سینمایی «ندای وحش» و «بلید رانر 2049» نقش آفرینی کرده است. او قرار است در یک سریال تلویزیونی به نام «The Staircase» نقش آفرینی کند و همینطور دوباره در لباس ایندیانا جونز به بازی بپردازد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها