کد خبر: 440142
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ۱۲:۳۹:۴۵
| |

فعالیت «پلیس دوچرخه‌سوار» در منطقه 7 تهران آغاز شد

سردار محمد حسین ‌حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز به کار پلیس دوچرخه سوار در منطقه هفت تهران خبر داد.

فعالیت «پلیس دوچرخه‌سوار» در منطقه 7 تهران آغاز شد
کد خبر: 440142
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ۱۲:۳۹:۴۵

اعتمادآنلاین| سردار محمد حسین ‌حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت در مراسم افتتاح پلیس دوچرخه سوار در منطقه 7 اظهار داشت:بحث‌ رفتار سازی و فرهنگ سازی یکی از اولویت های پلیس است البته شهر تهران مانند دیگر کلانشهرها دارای مشکلات متعددی است‌که مهم ترین آن آلودگی هواست که ترافیک و کرونا هم به آن اضافه شده است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: باید عرصه را بر خودروها تنگ تر کرد تا انسان ها بتوانند در شهر راحت تر زندگی کنند؛ترافیکی که در مناطق مرکزی وجود دارد بیشتر و متراکم تر نسبت به دیگر مناطق است و بدلیل بافت جمعیتی تراکم امکان توسعه کم است.

سردار حمیدی افزود:استفاده از دوچرخه می تواند تردد را سهولت بخشد و ترافیک را کاهش دهد و در خیلی جاها که می گویند به راحتی از موتورسیکلت استفاده می شود می توان از دوچرخه برای تردد راحت تر و پاک تر استفاده کرد.

وی گفت : البته اگر بتوانیم فضایی راحت تر و امن تر برای دوچرخه در نظر بگیریم مردم در محل های زندگی خود براحتی می توانند از دوچرخه استفاده کرده و برای خرید های کم و کوچک با آن تردد کنند.

سردارحمیدی ادامه داد: پلیس راهور تهران بزرگ آمادگی دارد در دیگر مناطق و در سطح شهر تهران از این امکان استفاده کرده و پلیس را به حمل و نقل پاک و دوچرخه مجهز کند و البته امنیت تردد دوچرخه سواران برای همه ما بسیار مهم است و امیدواریم که این طرح را بتوانیم گسترش دهیم و حجم خودروها را بتوانیم را با این کار کم تر کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها