کاهش چشمگیر مشترکان نتفلیکس در سه ماهه سوم سال 2020

میزان مشترکان جدید سرویس استریم نتفلیکس در سه ماهه سوم سال 2020 کاهش داشته و باعث افت سهام این شرکت شده است.

کاهش چشمگیر مشترکان نتفلیکس در سه ماهه سوم سال 2020
کد خبر: 440301
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۱۰:۲۳:۰۱

اعتمادآنلاین| بعد از افزایش میزان مشترکان کمپانی نتفلیکس به دلیل شیوع ویروس کرونا، آمار مشترکان جدید این کمپانی در سه ماهه سوم سال 2020 کاهش چشمگیری داشته است.

این سرویس استریم از ماه ژوئیه تا سپتامبر تنها 2.2 میلیون مخاطب اضافه کرده است که از 16 و 10 میلیون مشترکی که در سه ماه اول و دوم به جمع مشتریان این شرکت اضافه شدند و همچنین از میزان پیش بینی شده توسط همین شرکت، بسیار پایین‌تر است. این شرکت برآورد کرده در سه ماهه سوم سال 2020 ، 2.5 میلیون مشترک جدید داشته باشد.

نتفلیکس در پایان ماه سپتامبر گزارش داده بود که 195 میلیون مشترک در سراسر جهان دارد که نسبت به سال گذشته، افزایش 23.3 درصدی داشته است. نرخ افزایش مخاطبان نتفلیکس بیش از هر جایی در آمریکای لاتین کاهش داشته است.

برای سه ماه چهارم امسال، نتفلیکس اضافه شدن 6 میلیون مخاطب را پیش بینی کرده است. اگر این ارقام برای نتفلیکس رقم بخورد، این کمپانی رکورد 34 میلیون مخاطب جدید در سال 2020 را شکسته است و بالاتر از رکورد قبلی که 28 میلیون در سال 2018 بود، قرار می‌گیرد.

نتفلیکس همچنین اشاره کرده است با بازگشت به شرایط عادی در سال 2021، میزان مشترکانش به وضعیتی که پیش از شیوع ویروس کرونا داشت بازخواهد گشت.

نتفلیکس امیدوار است با وجود توقف تولید بسیاری از پروژه‌های سینمایی، بتواند فیلم‌های اورجینال بیشتری را در هر کدام از سه ماهه سال 2021 منتشر کند.

این شرکت اعلام کرد که تولیدات اورجینال خود مثل فصل چهارم سریال «چیز‌های عجیب» و فیلم اکشن «هشدار قرمز» با نقش آفرینی دواین جانسون و رایان رینولدز و فصل دوم سریال «ویچر» را آغاز کرده است.

طبق آمار کمپانی، این شرکت توانسته تولید 50 فیلم را تمام کند و امیدوار است تا پایان سال 150 پروژه دیگر را به اتمام برساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها