سخنگوی هیات رییسه مجلس خبر داد

نظارت‌پذیر شدن شبکه توزیع و تولید کالاها

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه‌ نظارت پذیر کردن شبکه تولید و توزیع کالاها و رفع معایب موجود به منظور بازگرداندن ثبات اقتصادی به بازار در جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نظارت‌پذیر شدن شبکه توزیع و تولید کالاها
کد خبر: 440338
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۱۱:۳۵:۵۶

اعتمادآنلاین| محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران به جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان اشاره و بیان کرد: با توجه به جلساتی که در روزهای گذشته در سطح وزرای اقتصادی و روسای کمیسیون‌های مرتبط در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در جلسه غیرعلنی امروز بیشتر بر روی وظایف وزارت صنعت، معدن و تجارت متمرکز شدیم. آثار جلسات گذشته مجلس در بازار ارز و سکه مثبت بود، اما در جلسه امروز بر روی شبکه تولید و توزیع کالاها تمرکز کردیم.

وی در ادامه اظهار کرد: هدف اصلی رفع معایب موجود در شبکه توزیع و تولید کالاها می‌باشد تا شاهد اتفاقاتی نظیر افزایش قیمت نهاده‌های دامی و کشاورزی علی‌رغم تخصیص قابل توجه ارز نباشیم. برای رفع معایب در شبکه توزیع و تولید تدابیری اتخاذ شد تا این شبکه قابل نظارت و رهگیری باشد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در خصوص بازار فولاد نیز مجلس گزارشی را آماده کرده که ان‌شاء‌الله در هفته آتی در دستور کار قرار خواهد گرفت. مجلس شورای اسلامی تاکنون جلسات متعددی در این زمینه داشته که آثار مفید خود را در بازار نیز نشان داده است اما کافی نبوده و ما در این زمینه نیاز به قانون‌ گذاری داریم. آقای وزیر نیز با نظر مجلس موافق هستند هدف اصلی این است که نباید ما شاهد دو نرخی در این بازار باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها