کد خبر: 440855
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۳ ۱۳:۳۱:۴۵
| |

فدراسیون کشتی به دنبال مجوز برگزاری رقابت‌های انتخابی

فدراسیون کشتی به دنبال دریافت مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کروناست تا بتواند رقابت این هفت وزن را در یک روز برگزار کند.

فدراسیون کشتی به دنبال مجوز برگزاری رقابت‌های انتخابی
کد خبر: 440855
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۳ ۱۳:۳۱:۴۵

اعتمادآنلاین| مسابقه انتخابی درون اردویی اوزان 65 و 79 کیلوگرم روز پنجشنبه در خانه کشتی شهید هادی برگزار شد و پس از رقابت امیرحسین مقصودی، امیرمحمد یزدانی، پیمان بیابانی، میثم نصیری، شایان حمزه و مرتضی قیاسی در 65 کیلوگرم، این امیرمحمد یزدانی بود که نفر اول این وزن شد.

در 79 کیلوگرم هم علی سوادکوهی در رقابت با پیمان یاراحمدی، بهمن تیموری و حمید زرین‌پیکر توانست نفر اول این مسابقات شود.

مسابقه انتخابی وزن 74 کیلوگرم نیز به دلیل بیماری مصطفی حسین‌خانی به روز پنجشنبه 8 آبان ماه موکول شد که این مسابقه نیز در تاریخ مقرر برگزار می‌شود، اما کادر فنی تیم ملی پیش از این اعلام کرده که در هفت وزن دیگر هم قصد برگزاری مسابقه انتخابی دارد که هنوز مکان و زمان برگزاری آن به صورت رسمی اعلام نشده است.

فدراسیون کشتی در همین راستا به دنبال دریافت مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کروناست تا بتواند رقابت این هفت وزن را در یک روز برگزار کند.

با نظر کادر فنی، چند کشتی‌گیر دیگر به‌جز نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی، مجوز حضور در مسابقه انتخابی را دریافت کرده‌اند. با توجه به فرصت کم باقیمانده تا برگزاری مسابقات جهانی، به نظر می‌رسد انتخابی 7 وزن باقیمانده نیز نهایتاً تا دو هفته دیگر برگزار شود.

منبع: تسنیمَ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها