کد خبر: 440869
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۳ ۱۴:۱۸:۳۳
| |

کدام نماینده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شبکه‌های اجتماعی پیشتاز است؟

جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات پیش رو در شبکه اینستاگرام پنج میلیون و سیصدهزار دنبال کنند دارد اما دونالد ترامپ 22 میلیون هشتصد هزار دنبال کنند دارد.

کدام نماینده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شبکه‌های اجتماعی پیشتاز است؟
کد خبر: 440869
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۳ ۱۴:۱۸:۳۳

اعتمادآنلاین| آخرین مناظره جو بایدن، معاون اول پیشین ایالات متحده و دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در حالی برگزار شد که کمتر از دو هفته تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده و این مناظره می‌توانست تأثیر بسزایی بر سرنوشت رقابت‌ها داشته باشد؛ با این وجود آمار و ارقام نشان می‌دهد هیچ کدام از دو کاندیدا موفق نشدند تغییر خاصی بر آرای مردد ایجاد کنند و برتری شکننده جو بایدن در نظرسنجی‌ها همچنان ادامه دارد. اما این نظرسنجی ها در شبکه های اجتماعی دو طرف نشان دهنده این مطلب است که دونالد ترامپ با اختلاف بسیار بالا نظر دنبال کنندگان این شبکه ها را به خودش جلب کرده است.

به عنوان مثال جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات پیش رو در شبکه اینستاگرام پنج میلیون و سیصدهزار دنبال کنند دارد اما دونالد ترامپ 22 میلیون هشتصد هزار دنبال کنند دارد.

همچنین جو بایدن در شبکه اجتماعی توییتر 11 میلیون چهارصد هزار دنبال کننده دارد اما رئیس جمهور آمریکا با 87 میلیون سیصدهزار دنبال کننده پیشتاز شبکه های اجتماعی در مقابل رقیب انتخاباتی دموکراتش است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها