اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

اقتصاد ایران به گونه ای اداره می‌شود که ضد مردم است / بازار دست دلال‌ها است

شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر دلال‌ها بازار را مدیریت می‌کنند و هیچ فرد یا سازمانی بر این اوضاع نظارت و کنترل ندارد، امروز اقتصاد کشور به گونه اداره می‌شود که ضد مردم است.

اقتصاد ایران به گونه ای اداره می‌شود که ضد مردم است / بازار دست دلال‌ها است
کد خبر: 440924
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ ۰۸:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اقبال شاکری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت مصالح ساختمانی اظهار کرد: متاسفانه در چند وقت اخیر بازار‌ رها و از تسلط و کنترل دولت خارج شده است.

وی ادامه داد: قدرت خرید مردم نسبت به سال 98، به یک سوم کاهش یافته است و دولت هم برای ترمیم این موضوع برنامه‌ای نداشته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی مدیران دولتی انتظار دارند که مجلس برنامه ارائه کند تا آنها اجرا کنند تا از شرایط فعلی خارج شویم، در صورتی که مجلس ناظر است و باید دولت برنامه ارائه دهد و مجلس بر آن نظارت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه دولت هیچ برنامه‌ای برای برون رفت از وضعیت فعلی ندارد، گفت: مشکل اساسی کشور امروز این است که دچار بی‌برنامگی شده‌ایم. رئیس جمهور خودش را در نهاد ریاست‌جمهوری حبس کرده و بیرون نمی‌آید تا از نزدیک مشکلات مردم را ببیند.

شاکری گفت: در حال حاضر دلال‌ها بازار را مدیریت می‌کنند و هیچ فرد یا سازمانی بر این اوضاع نظارت و کنترل ندارد، امروز اقتصاد کشور به گونه اداره می‌شود که ضد مردم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها