کنعانی‌زادگان:

پرسپولیس مانند رئال و بارسا، متکی به فرد نیست

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش تیم پرسپولیس، گفت: پرسپولیس سال‌های اخیر نشان داده با رمز تیم بودن توانسته است موفقیت‌های زیادی را به دست بیاورد. تیم‌هایی مثل رئال‌مادرید و بارسلونا هم متکی به فرد نبوده و نیستند.

پرسپولیس مانند رئال و بارسا، متکی به فرد نیست
کد خبر: 440944
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ ۰۸:۴۸:۰۷

اعتمادآنلاین| محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش تیم پرسپولیس، در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: ما همیشه گفتیم هرچه داریم از این هواداران داریم، ان‌شاءالله باشگاه به ثبات و آرامش کار خود را ادامه دهد و ما هم بتوانیم جوابگوی محبت هواداران باشیم و بهترین عملکرد را برای این تیم و باشگاه از خود به نمایش بگذاریم.

او با اشاره به وضعیت فنی پرسپولیس افزود: خدا را شکر با حضور کادر فنی تمرینات خوب و برنامه‌ریزی شده‌ای را دنبال می‌کنیم و با برگزاری بازی‌های دوستانه نقاط ضعف و قوت‌مان را بیش از پیش شناسایی می‌کنیم و آماده می‌شویم تا هر زمانی که شرایط برگزاری بازی‌ها فراهم بود، بتوانیم شروع پرقدرتی را در لیگ برتر و همچنین فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

مدافع سرخ‌ها در مورد احتمال تعویق دوباره لیگ به خاطر شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: این شرایطی است که برای همه وجود دارد و این ویروس چند ماهی است زندگی همه مردم را تحت تاثیر قرار داده و فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست. ما هم چاره‌ای جز قبول این شرایط نداریم و امیدواریم این مشکل زودتر حل شود.

کنعانی‌زادگان در ادامه در خصوص جدایی 2 بازیکن پرسپولیس از جمع سرخ‌ها و تبعات آن گفت: هم شجاع و هم نادری از دوستان خوب ما هستند و در تیم ملی هم در کنار آنها بودم. به هر صورت این 2 برای آینده‌شان تصمیم جدیدی گرفتند و حقیقتا من برای آنها آرزوی موفقیت دارم. به هر حال پرسپولیس در سال‌های اخیر نشان داده متکی به بازیکن نیست. در سال‌های گذشته هم بازیکنان زیادی بودند که هر کدام با شرایطی خاص از پرسپولیس جدا شدند ولی نام بزرگ پرسپولیس هیچ‌وقت تحت تاثیر این رفت و آمدها قرار نگرفته است. من از هواداران خونگرم‌مان می‌خواهم تحت هر شرایطی دست از حمایت تیم برندارند. ما هم تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا زمانی که در خدمت این تیم بزرگ هستیم برای آنها بجنگیم و دل آنها را با موفقیت‌هایمان شاد کنیم.

او تصریح کرد: به هر حال این بازیکنان بر اساس مصلحت‌شان این تصمیم را گرفته‌اند و شاید در این شرایط خیلی از هواداران این سوال را داشتند که چرا این بازیکنان قبل از فینال آسیا این تصمیم‌شان را عملی کرده‌اند؟ من نمی‌توانم به جای آنها و هواداران صحبت کنم و نظر بدهم اما به این موضوع تاکید می‌کنم این اتفاقی است که افتاده و باید به تصمیمی که آنها برای آینده‌شان گرفته‌اند، احترام بگذاریم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که نام بزرگ پرسپولیس را با افتخاراتش همچنان در بالاترین قله‌ها حفظ کنیم و پرچم پرسپولیس را بالا نگه داریم. به نظر من حالا با فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا، دیگر بحث ما بحث باشگاهی نیست و ما حکم تیم ملی را برای فوتبال ایران داریم و امیدواریم با قهرمانی در آسیا دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص توصیه‌ای که به محمد نادری داشته، تاکید کرد: محمد هم اتاق و دوست صمیمی من است و در این مورد خیلی با او صحبت کردم. حتی شب قبل از این که به استقلال برود تا نیمه شب با او صحبت کردم و پیغام دادم انتقال مستقیم از این 2 تیم حواشی دارد و از او خواستم به استقلال نرود. من به او گفتم به استقلال نرو اما در نهایت او تصمیمش را گرفت و این مسیر را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس سال‌های اخیر نشان داده با رمز تیم بودن توانسته است موفقیت‌های زیادی را به دست بیاورد. تیم‌هایی مثل رئال‌مادرید و بارسلونا هم متکی به فرد نبوده و نیستند. ما هم با این رمز و اتحادی که داریم می‌خواهیم همچنان به موفقیت‌های‌مان ادامه دهیم.

او در خصوص شرایط خودش با پرسپولیس خاطرنشان کرد: من مشکل خاصی نداشتم. در این مدت هم فقط یک بار قبل از اعزام تیم به قطر به باشگاه رفتم و منتظر یک امضا بودم که آن هم حل شد. مشکلی برای ادامه همکاری‌ام با پرسپولیس وجود ندارد و فعلا یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارم و تا زمانی که باشگاه و هواداران مرا بخواهند، در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

کنعانی‌زادگان در خصوص این که به هواداران چه قولی برای موفقیت این تیم می‌دهد؟ گفت: الان بحث قول مطرح نیست. همان طور که اول فصل گفتم از جانم برای موفقیت پرسپولیس مایه می‌گذارم. سرم را مقابل توپ می‌گذارم و هرچه در توان دارم برای موفقیت پرسپولیس به کار می‌گیرم و با کمک بچه‌ها و کادر فنی کاری خواهیم کرد که پرسپولیس بهترین نتایج ممکن را در بازی‌های داخلی و لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها