کد خبر: 440953
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ ۰۸:۵۹:۰۰
| |

حبیب خداحافظی کرد

نورماگمدوف بعد از خداحافظی از UFC، گفت: برای اولین‌بار بدون پدرم به خانه خواهم رفت و تنها هستم. به مادرم قول دادم که کنارش باشم و این آخرین مبارزه من در UFC باشد. از الان می‌خواهم کنار او باشم.

حبیب خداحافظی کرد
کد خبر: 440953
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ ۰۸:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| حبیب نورماگومدوف مبارز چچنی UFC در مبارزه آخرش که در ابوظبی برگزار شد با نتیجه 29 بر صفر مقابل جاستین گیجی برنده قفس را ترک کرد.

حبیب بعد از پیروزی در مباره شماره 254، با چشمانی اشکبار از دنیای MMA و مبارزه در UFC خداحافظی کرد.

نورماگمدوف بعد از این مبارزه گفت: برای اولین‌بار بدون پدرم به خانه خواهم رفت و تنها هستم. به مادرم قول دادم که کنارش باشم و این آخرین مبارزه من در UFC باشد. از الان می‌خواهم کنار او باشم.

خاویر مندس، مربی نورماگومدوف در پایان مبارزه به TASS گفت: حبیب این پیروزی را به پدرش تقدیم می‌کند. همه ما عبدالماناپ نورماگومدوف را دوست داشتیم ، او همیشه در کنار ما خواهد بود. ما طبق نقشه پدر او رفتار کردیم و او را در هیچ جایی تنها نگذاشتیم.

حبیب که با پای چپ مصدوم و دو انگشست شکسته وارد قفس شده بود، بعد از مبارزه به روسیه برگشت تا در بیمارستان بستری شود.

واکنش‌ها به خداحافظی عقاب

کونور مک گریگور رقیب او نوشت: بار دیگر می‌خواهم تسلیت خودم را به خاطر از دست دادن پدرت ابراز کنم. مبارزه خوبی بود.

حریف او گیجی از آمریکا نیزگفت: من با حبیب با کمال احترام رفتار می‌کنم. او کاملاً شایسته برنده شد. او بزرگ‌ترین ورزشکار است، هیچ سوالی وجود ندارد. برای او آرزوی موفقیت در زندگی جدید دارم.

کریستیانو رونالدو، فوتبالیست یوونتوس ایتالیا و تیم ملی پرتغال نیز در اینستاگرام خود واکنش نشان داد و نوشت: تبریک برادر. پدرت به شما افتخار می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها