کد خبر: 441040
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ ۱۳:۴۴:۵۶
| |

مهدی فنونی زاده:

محمد نادری می‌تواند به خط دفاعی استقلال کمک کند

مهدی فنونی زاده درباره جذب محمد نادری از پرسپولیس و یک خرید جنجال برانگیز برای استقلال اظهار کرد: استقلال در سمت چپ همیشه مشکلاتی داشته که خرید بازیکن باکیفیتی مانند محمد نادری می تواند این مشکل را برطرف کند.

محمد نادری می‌تواند به خط دفاعی استقلال کمک کند
کد خبر: 441040
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ ۱۳:۴۴:۵۶

اعتمادآنلاین| برخلاف اردوگاه رقیب، استقلالی‌ها رفته رفته به آرامش می‌رسند. بعد از انتخاب کادرفنی که با دردسرهای زیادی همراه بود، اعضای هیات مدیره استقلال دست به کار شدند و هر کدام یک گوشه کار را گرفتند تا مشکل میلیچ و دیاباته حل شود و از طرفی شفر به بخشی از مطالباتش برسد و در نهایت هم محمد نادری از پرسپولیس راهی استقلال شد.

در حال حاضر تنها مشکل استقلال باز نشدن پنجره نقل و انتقالات است که اعضای هیات مدیره قول دادند به ترتیب مطالبات شفر، پاختاکور و جپاروف را پرداخت کنند تا به این شکل بتوانند قرارداد بازیکنان را به ثبت برسانند. البته باید به رایزنی با علی کریمی برای تمدید قرارداد هم اشاره کرد که او با پیشنهاد خوبی از سوی سپاهان مواجه شده است.


با این همه فضای استقلال رفته رفته مهیای حضور در لیگ برتر می شود و این تیم بعد از سال ها با حفظ شاکله اصلی تیم و تقویت آن وارد مسابقات خواهد شد تا از این حیث دغدغه هواداران و کادرفنی تیم را برطرف کند.

مهدی فنونی زاده درباره جذب محمد نادری از پرسپولیس و یک خرید جنجال برانگیز برای استقلال اظهار کرد: استقلال در سمت چپ همیشه مشکلاتی داشته که خرید بازیکن باکیفیتی مانند محمد نادری می تواند این مشکل را برطرف کند. او بازیکن جوان و باکیفیتی است و امیدوارم بدون توجه به حواشی، به کارش ادامه دهد و یک خرید موفق از پرسپولیس لقب بگیرد. در سال‌های گذشته بازیکنانی با این ویژگی که از یکی از دو تیم به تیم رقیب رفتند موفق نبودند اما امیدوارم نادری موفق شود.

هافبک سال‌های دور استقلال درباره حل مشکل دیاباته و میلیچ و بازگشت این دو بازیکن خارجی به تیم طی روزهای آینده گفت: حفظ شاکله اصلی تیم خیلی اهمیت دارد. ما در سال های گذشته اسیر جدایی بازیکنان و بهم ریختن ترکیب اصلی تیم بودیم اما امسال با تمام مشکلاتی که داشتیم، جلوی این موضوع را گرفتیم و امیدوارم همین اتفاق به کمک استقلال بیاید. در حال حاضر بازیکنان موثر فصل گذشته حفظ شدند و استقلال با خریدهای جدید خود می تواند انرژی خود را برای رقابت های مختلف تقسیم کند و از نظر توانی دچار مشکل نشود.

او با بیان اینکه دیاباته و میلیچ دو مهره تاثیرگذار هستند تصریح کرد: ما به داشتن بازیکنی مانند دیاباته در نوک خط حمله نیاز داریم. او یک بازیکن با انگیزه است که سال گذشته ارزش های خود را نشان داد و امیدوارم امسال هم با کادرفنی جدید تیم موفق شود. از طرفی حالا با حضور میلیچ دو بازیکن باکیفیت در سمت چپ زمین داریم که می توانند مکمل همدیگر شوند و به علت رقابت بالا در این سمت زمین، کیفیت کار استقلال را بالاتر ببرند.

فنونی زاده درباره وضعیت نامشخص علی کریمی در قلب خط هافبک گفت: بدون شک مهره کلیدی استقلال علی کریمی است که کیفیتش برای همه مشخص شده است. اگر استقلال، ماندن او را در تیم نهایی کند، کار بسیار بزرگی انجام داده است. کما اینکه خود او هم گفته بود اگر به خارج از کشور نرود در استقلال بازی خواهد کرد. باید ببینیم او چقدر به وعده خود عمل خواهد کرد. معتقدم او قلب تپنده استقلال در فصل گذشته بود که توپ را مانند خون به بخش های مختلف زمین تزریق کرد.

این پیشکسوت آبی‌ها درباره باز نشدن پنجره نقل و انتقالات تیم گفت: امیدوارم مسئولان باشگاه هر چه زودتر این بحران را حل کنند. ما بازیکنان زیادی را به خدمت گرفتیم اما نتوانستیم قراردادشان را به ثبت برسانیم. به همین دلیل هم فکر می کنم باز شدن پنجره نقل و انتقالات و ثبت قرارداد آن ها جزو برنامه باشگاه است تا تیم با قدرت زیادی راهی مسابقات لیگ برتر شود.

او درباره آینده کادرفنی استقلال در این تیم با حضور تعداد زیادی از پیشکسوتان گفت: حضور تفکرات مختلف در کنار استقلال خیلی خوب است اما یک نفر باید جلوی هر گونه حاشیه را بگیرد. نباید به سمت و سویی برویم که از دل این همه تفکر حاشیه ای درست شود. ما نیاز به آرامش داریم و همه این بزرگان می توانند به استقلال کمک کنند؛ به شرطی که اختلاف نظرهای خود را از تیم بیرون نبرند و در همان جا حل کنند. از طرفی به فکری هم امیدوارم. او مربی آرامی است و نشان داده از قابلیت های فنی خوبی برخوردار است. موفقیت و قهرمانی در لیگ دسته یک و نتایج خوب با نساجی نشانه کارآمدی فکری است.

منبع: جی پلاس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها