کد خبر: 441051
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ ۱۴:۲۱:۲۴
| |

نظر حمید استیلی درباره مدیرعامل بعدی پرسپولیس

حمید استیلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مگرما چند مدیرورزشی و تحصیلکرده درسطح دکتردادکان داریم؟ کسی که هم بازیکن پرسپولیس و تیم ملی بوده و هم استاد دانشگاه بوده است.

نظر حمید استیلی درباره مدیرعامل بعدی پرسپولیس
کد خبر: 441051
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ ۱۴:۲۱:۲۴

اعتمادآنلاین| مهدی رسول پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا داد و حالا گمانه زنی ها برای پیدا کردن نفر بعدی آغاز شده است. هرکدام از کارشناسان، هواداران و به ویژه پیشکسوتان نفرات مد نظرخود را معرفی می کنند. یکی از این پیشکسوتان حمید استیلی است که نظرات جالبی دراین خصوص دارد.

شما روی خط تلفنی برنامه شبکه خبررفته و مدعی شدید بهترین گزینه برای مدیریت پرسپولیس دکترمحمد دادکان است. توضیحی می دهید؟


من این حرف را به خاطر رفاقت نزدم بلکه معتقدم دوای درد پرسپولیس دکترمحمد دادکان است. پرسپولیس درحال حاضریک مدیربا تجربه و مقتدرمی خواهد.

چرا؟


مهدی رسول پناه را من دو، سه مرتبه بیشترندیدم اما تجربه مدیریت درفوتبال را نداشت. فوتبال هم مثل هرعرصه دیگری مدیرخودش را می طلبد. کسی که زبان فوتبالی ها را بهتر بداند و اگر دکتر دادکان قبول کند مدیرعامل پرسپولیس شود از هر جهت به نفع این تیم است.

یعنی ممکن است قبول نکند؟!


من تلفنی با ایشان صحبت کردم. دکتردادکان ازبرخی برخوردهای مسئولان دلخوراست که مربوط به ادوارگذشته بود. مگرما چند مدیرورزشی و تحصیلکرده درسطح دکتردادکان داریم؟ کسی که هم بازیکن پرسپولیس و تیم ملی بوده و هم استاد دانشگاه بوده است. مدارج تحصیلی را طی کرده و به بهترین شکل ممکن فدراسیون فوتبال را اداره کرده است. باید به هرقیمت او را راضی کنند که جلو بیاید و به پرسپولیس دراین شرایط کمک کند.

شما صحبت هایی هم درتلویزیون درخصوص آپشن های عجیب و غریب بازیکنان پرسپولیس داشتید؟


بله، متأسفانه مدیران غیرفوتبالی بلایی برسرفوتبال آورده اند که نمی دانیم چه بگوییم. وظیفه یک دروازه بان گل نخوردن است اما درقرارداد گلرمی آورند هربازی که گل نخورد و کلین شیت کند a تومان اضافی بگیرد. همین طورمهاجم باید گل بزند و این وظیفه ذاتی اش است. چرا دوباره آپشن می گذارند بابت هرگلی که بزند b تومان اضافی بگیرد؟!

حالا شنیده می شود همین مدیرانی که آپشن های عجیب و غریب را به فوتبال و پرسپولیس آورده اند درفضای مجازی دوباره اسم خودشان را مطرح کرده اند؟


متأسفانه همین طوراست اما هواداران باید هوشیارباشند. فضای مجازی جای مناسبی برای انتخاب مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس نیست. پرسپولیس مدیربزرگ و کارآمد می خواهد نه کسانی که درفضای مجازی برای خود تبلیغ می کنند.

با این وضعیت فکرمی کنید پرسپولیس می تواند درفینال لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد؟


چرا که نه؟ من ازهمه پرسپولیسی ها دعوت می کنم تا پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا آرامش پیشه کنند. ازهمه می خواهم فداکاری کنند و اگر10 درصد ازخودگذشتگی داخل زمین را بچه ها و اعضای تیم بیرون زمین داشته باشند همه چیزاتوماتیک وارحل خواهد شد. اگرگذشت و فداکاری وجود داشته باشد انشالله می توانیم قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را هم جشن بگیریم.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها