کد خبر: 441165
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ ۱۰:۳۵:۲۸
| |

پیرلو:

یوونتوس نیاز به سیلی داشت

تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته از هفته پنجم سری آ ایتالیا میزبان هلاس ورونا بود که در این بازی به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد. 

یوونتوس نیاز به سیلی داشت
کد خبر: 441165
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ ۱۰:۳۵:۲۸

اعتمادآنلاین| تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته از هفته پنجم سری آ ایتالیا میزبان هلاس ورونا بود که در این بازی به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.

یوونتوس این روزها به همراه پیرلو و در غیاب کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی اش نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و این دومین تساوی متوالی مدافع عنوان قهرمانی است.

پیرلو بعد از این تساوی در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت»، گفت: ما در نیمه اول آنچنان که انتظار داشتم عمل نکردیم. فرصت‌های خوبی را خلق کردیم ولی هلاس ورونا خیلی خوب دفاع کرد. البته یوونتوس در این بازی نیاز به سیلی داشت تا از خواب بیدار شود و با قدرت بازی کند. وقتی شما مقابل ورونا یا آتالانتا بازی می کنید به سختی می افتد چون آنها از تمام فضای زمین استفاده می کنند و ضدحملات برق سا می زنند.

وی درباره بازگشت رونالدو بعد از بهبودی از ویروس کرونا، گفت: بعد از بازگشت رونالدو به ترکیب می توانیم او را در کنار موراتا یا دیبالا بازی دهیم. کریس طبق گذشته در جناح چپ خط حمله بازی کند و در کنارش دیبالا قرار خواهد گرفت. در این بازی باید بهتر عمل می کردیم و از نتیجه تساوی به هیچ وجه رضایت ندارم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها