مدافع النصر از کنعانی و شجاع پیشی گرفت

در این نظرسنجی، شش گزینه‌ به نام‌های مایکون، تارک سلمان، مهدی بن‌عطیه، عبدالله مادو و دو بازیکن از پرسپولیس یعنی شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان قرار گرفتند و مخاطبان صفحه اصلی AFC باید بین این گزینه‌ها رای و نظر خود را اعلام می‌کردند.

مدافع النصر از کنعانی و شجاع پیشی گرفت
کد خبر: 441170
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ ۱۰:۴۳:۵۵

اعتمادآنلاین| ارگان رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک نظرسنجی جدید، اقدام به انتخاب بهترین مدافعان میانی لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب کرد.

در این نظرسنجی، شش گزینه‌ به نام‌های مایکون، تارک سلمان، مهدی بن‌عطیه، عبدالله مادو و دو بازیکن از پرسپولیس یعنی شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان قرار گرفتند و مخاطبان صفحه اصلی AFC باید بین این گزینه‌ها رای و نظر خود را اعلام می‌کردند.

تا دیروز، محمدحسین کنعانی‌زادگان نفر اول بود و با رای 75 درصدی از سوی هوادارانش، فکر می‌کرد کار تمام شده است. او حتی استوری زیر را منتشر کرد تا از طرفدارن خود بابت محبتی که به این بازیکن داشتند، تقدیر کند.

1

امروز اما همه چیز تغییر کرد زیرا مایکون برزیلی توانست از پنج نفر دیگر پیشی گرفته و صدرنشین نظرسنجی شود. نکته عجیب اینکه شجاع خلیل‌زاده حالا رای بیشتری نسبت به کنعانی دارد.

1

مشخص نیست از دیروز تا کنون چه اتفاقاتی رخ داده که شجاع با وجود خشم هواداران و آنفالو شدن توسط پرسپولیسی‌ها در اینستاگرام، جایگاه بهتری نسبت به کنعانی در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دست آورده است. شاید هم پای طرفداران سایر تیم‌ها در میان باشد!

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها