همزمان با به پایان رسیدن مهلت ثبت نام؛

بیش از 10000 اثر به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت رسید

همزمان با به پایان رسیدن مهلت ارسال اثر به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، 10049 اثر به دبیرخانه این رویداد سینمایی رسید.

بیش از 10000 اثر به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت رسید
کد خبر: 441224
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ ۱۳:۱۷:۲۰

اعتمادآنلاین| همزمان با به پایان رسیدن مهلت ارسال اثر به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، دبیرخانه این رویداد سینمایی آخرین آمار آثار رسیده به جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت،بر همین اساس، تا پایان روز سی‌ام مهرماه، در بخش مسابقه اصلی 4072 اثر، در بخش روایت قلم 636 اثر، در بخش سیدالشهدای مقاومت 768 فیلم، بخش نقد، تحلیل و پژوهش 121 اثر و در بخش فیلمسازان بسیجی 2900 فیلم، به دبیرخانه این دوره از جشنواره رسید.

شایان ذکر است: در مرحله نخست برگزاری جشنواره نیز، 210اثر به بخش جشنواره جشنواره‌ها و 1342اثر به بخش مدافعان سلامت شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت ارسال شده بود.

مجموع آثار رسیده به این دوره از جشنواره از زمان انتشار فراخوان تا پایان مهلت ارسال آثار 10049 اثر است.

مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «مسابقه اصلی»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد، پژوهش، تحلیل» «فیلم به معنای مطلق» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی‌میرآبادی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها