کد خبر: 441304
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ ۱۷:۲۹:۰۰
| |

زهرا شیخی، سخنگوی کمیسیون بهداشت:

افردا نابارور تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نکات مهمی در طرح جمعیت و تعالی خانواده وجود دارد و با تصویب این طرح بیمه ناباروری به خانوارهایی که مشکلات ناباروری دارند تعلق خواهد گرفت تا بخشی از بار مالی این مشکل را پاسخگو باشد.

افردا نابارور تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
کد خبر: 441304
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ ۱۷:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بیمه ناباروری به خانوارهایی که مشکلات ناباروری دارند تعلق خواهد گرفت.

زهرا شیخی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره نشست عصر امروز (دوشنبه 5 آبان‌ماه) کمیسیون متبوع خود از ادامه بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده خبر داد و اظهار کرد: بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده در نشست امروز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: نکات مهمی در طرح جمعیت و تعالی خانواده وجود دارد و با تصویب این طرح بیمه ناباروری به خانوارهایی که مشکلات ناباروری دارند تعلق خواهد گرفت تا بخشی از بار مالی این مشکل را پاسخگو باشد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد یکی از نکات مهم در قسمت سلامت طرح جمعیت و تعالی خانواده و استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی ازجمله طب ایرانی اصلاح سبک زندگی و رویکرد تغذیه است که به صورت پایه‌ای باید روشی پیشگیرانه داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها